Kar Tipi

Ocak 18, 2018


Sanırım en göçebe tatilimizi yapmaktayız. Ayarladığımız otel hem düşündüğümüz konumda çıkmayıp hem de yok size şu odayı verdik yok bu odayı verdiydik, neden bütün odalarımızı aldınız siz felan derken sinirimizi zıplattıklatından orada bir gece kaldık. Kayseri'ye inip çıkıp duruyoruz. O arada bavulumuz hep arabada kaldı, beş gündür aynı kıyafetleri giymekteyim. Gündüz kayak kıyafetleri akşam aynı siyah polar :D Dönünce direk çekmeceye geri yerleşecekler, hehehe :)


Bugün tipi var. Metos üç gündür kendisini yormuş, yatıyor. Burnumuz kanıyor kuru havadan. Bilgiç hadi bişeyler yapalım modunda ama kitabını oku deyince peehhh diyor.


Ama ben yeni kitabıma başlayacağım. Elric, Ruh Hırsızı. Yeni bir seri bu. Bakalım nasıl çıkacak.

Belki o arada azıcık hava açar. Dün son tur atmamıştım, yarım kalmışlık hissi var şu an. Ama açmasa da napalım artık.


Şimdi gidip kitabıma başlayayım. Görüşürüz millet.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun. Ne sinir bozucu otel çalışanlarının kendilerince birşeyleri değiştirip durmaları.
    Yine de her şeye rağmen güzellikler bulan Handan Abla iyi tatiller. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Gülşah, otel evlere şenlikti, adam önce odaları verip sonra yok onlar size değil diyip abuk subuk konuşmaya başlayıca gidelim buradan dedik.

      Olumsuza bakmanın bir faydası yok, yemek yapmayıp bulaşık yıkamadığım bol kitaplı günlerin keyfini çıkartıyorum ben :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Ahhh tatillerin en güzel yanı evdeki rutin işlerin yapılmaması :))))) An'ı yaşamak gerek karalar bağlamaktansa, ve gülen fotoğrafınıza istianden öyle yazdım. Ben de hiç sevmem hemen bir olay karşısında bütün anımı etkilemesini.
      Öperim çooooooooook .

      Sil
    3. Ben de öpüyorum kocamaaaan :)

      Sil
  2. Manzaralar o kadar iç açıcı ki, bu olumsuzlukları kısa sürede unutturacağına eminim Handan, kuru havanın burun kanattığını bilmiyordum bak çok gezen bilir derler boşuna değilmiş biz de öğrenmiş olduk. Geçmiş olsun bu arada. İyi tatiller olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an manzara yok, tipiden gözgözü görmüyor Müjde :D

      Biz deniz kenarında yaşadığımız için kuru havadan daha fazla etkileniyor olabiliriz ama, evet, burnun içi kabuk bağlayıp durduğundan sık sık kanıyor.

      Sil
  3. O güzel yerlerden daha çok fotoğraf isteriz. geçen sene kayseride 3 gece kalıp içini
    gezmiştik. bir gün de dağa çıkıp etrafta gezdik sonra da orda ki
    otellerden birin de çay kahve içmiştik. o zaman da acayip bir tipi vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sanırım hayatımda en az fotoğraf çektiğim tatildi Buket. Fotoğraf makinamı sırtımda taşıyıp durdum ama hiç elime almadım neredeyse. Neden olduğunu ben de anlamadım.

      Tipi geçmedi, kayabildiğimiz üç güne şükredip döndük biz de :)

      Sil
  4. Açar açar, ben şimdi talimat verdim hemen durduracaklar o tipiyi :)

    Şu çocuklara kitap oku diyince neden pehhh derler:)) Bizim evdeki de aynı modelden. İşine gelince okuyor, işine gelmeyince pehhh :))

    Dinlenmene bak ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmadı Şebo, döv onları :)

      Kitabın da kapağı açılmadı hiç. Sınavdan önceki gece okumaya çalışır artık.

      Dinlendim, döndüm. Şimdi yarıyıl tatili boyunca koşturup dururum artık.

      Sil
  5. Gittim geldim hala gezmelerdesiniz ne güzel yaa :) Keyifli tatiller iyi okumalar :) Şey bi de bana oradan biraz kar atın olur mu şöyle kocaman bir top yapıp kafama fırlatsanız fena olmaz heheh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bir haftalık tatildi topu topu Naz, onun da iki günü yolda geçti zaten.

      Gelirken yanımda kar bulutlarını getirmeye çalıştım, bakalım başarmış mıyım :)

      Sil
  6. Şu yasemin ergenenin gittiği kar tatili sonrasında domuz gribine yakalanması ile korktuğum hadisedir. Sanırım bu aralar evde otursam iyi olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler de grip oldular Elif. Her kar tatilinde bir aksiyon oluyor zaten, eve dönünce bu seneyi de atlattık neyse diyorum.

      Sil
  7. Sizin için baya iyi bir macera oldu.Öfkenizi iyi yönetmişsiniz :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  8. Çamaşır olayı iyi olmuş bence, temiz iş Handan. Çocuklarda senin gibi yaptıysa işte gerçek tatil bu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün akşam çamaşırların çoğu yerine yerleşti BT, ama tabi yine de yıkanacak bir sürü çamaşır da var, nasıl oluyor bir anlasam :)

      Sil