Nostaljik Pazartesi

Aralık 04, 2017

Bugünkü nostaljimiz altı sene öncesinden. Can'ın peşine takılıp Toulous'a gitmiştim. Akşam o yazılara bakayım dedim, yazııık, hiç kimse yokmuş o aralar buralarda.

Biz Metehan'la yeni fotoğraflar toplamaya giderken siz de Toulous etiketinden diğer yayınlara da bakabilirsiniz, harika evlerden bahçelere, parklardan laternalara oldukça güzel, sessiz kalmış yazılarım ve fotoğraflarım varmış orada.

7 Eylül 2011 Çarşamba

Kırmızı Bank

Siz hangisinde keyif yapmayı istersiniz?





Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Seneler sonra kendi başıma geçirdiğim ilk zaman dilimi ilk defa yurt dışına çıkmanın heyecanı ve keyfiyle birleşince unutumaz anlara dönüşmüştü Ebemkuşağı :)

      Sil
  2. ah o kırmızı bank ve yaydığı huzur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilliğin ortasında mutlu bir gülümseyiş gibi :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Gel sen de karşıma otur Yurdagül,ikimiz de sığarız o banka:)

      Sil
  4. Nefis tabii, her yer huzur vaat ediyor, darısı başımıza 😍

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş. Sakin huzurlu..Ben hepsinde keyif yapabilirim. Yeşili özledim bile :)

    YanıtlaSil
  6. görseller müthiş :D teşekkürler bizimle de paylaştığın için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve huzurlu kareleri paylaşmak beni mutlu ediyor Eylem :)

      Sil
  7. Bu ara ruhum yorgun galiba, beni o bankta unutun, ve etrafi bosaltin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Mevlüdem, ben kovalarım herkesi, sen geç otur istediğin yere :)

      Sil
  8. yaaaa harikaaaa (kalpligözlüsmiley :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de tam o smiley modunda dolaşmıştım orada Büşra :)

      Sil
  9. İnsana huzur veren yerler, çok güzelmiş.:)
    Handan'cığım hemen herkesin yorum kutucuklarına robot olmadığınızı kanıtlayın gelmiş yine, sende de var, bende de var mı bilemiyorum umarım yoktur:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdecim, henüz blogları gezemedim ama farklı bir yerden mi giriş yaptın bloglara. Ben değişik bir aletten girersem çıkıyor o kutucuk sonra bir daha çıkmıyor.

      Sil
  10. Bisikletimle her bir yeri dolaşsam olur mu?
    İçim açıldı valla

    YanıtlaSil
  11. İlk karede beni unutsalar. Yanımda bi termos çay ve kitabım olsa...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş gerçekten, günümü orada geçirmek istedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir süre ayrılamamıştım oradan Kâğıt Salıncak :)

      Sil
  13. Bana yeter ki kirmizi olsun hepsinde keyif yaparim 😊

    YanıtlaSil