Kılımı Kıpırdatmasam :)

Aralık 03, 2017

Sabah.

Henüz bizimkiler uyuyorlar. Ben de sessizliğin tadını çıkartıyorum.

Ailece gidecek küçük bir kaçamak ayarlamaya çalışmıştım. Can izin alamadı, hep birlikte gidemeyince Bilgiç beni çekmedi dedi. Metos'la beraber bi gidip geleceğiz hemen.  Yorgunluk mu olacak iyi ki gitmişiz mi diyeceğiz belli olur yarına.

Hasta gibiyim. Lodos çarptı herhalde. Dün evden çıkmayayım diyordum. Bilgiç'in gözlüğünün acınası halini görünce mecburen düştük yola.

Kalkıp kahvaltı hazırlamalı. Daha ütü vaar, yemek vaar, evi temizlemek vaar. Çanta hazırlamak vaar. İş çok.


Hepinize günaydın. Güzel bir pazar olsun :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Günaydınnnnnn....
    Kıpırda arkadaşım ben ce değecek...
    Ev işleri beklesin.Gelince şevkle daha iyi yaparsın.
    👻👻👻👻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev işlerinin ne yazık ki bugün kaçarı yok Merih, neyse yarını hayal edip bitireyim bir an evvel bari :) Günaydın canım.

      Sil
  2. Günaydın:) Evdeki işler hiç bitmez ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Ebemkuşağı :) Evet ya işler bittiği yerde başlıyor yeniden :?

      Sil
  3. Sana da günaydın Handan'cığım, hasta gibiysen keşke otur, dinlenseydin diyecektim ama iyi düşüneyim iyi olsun:)kedicik çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi düşünelim iyi olsun Müjde :) Teşekkürler canım. Evet ya, kedicik çok tatlıydı, biraz daha net çekebilseymişim bir de :)

      Sil
  4. Aaa, demek hepiniz gidemeyeceksiniz, bak üzüldüm simdi Handan'cim yaa... Ama en azindan Metos'la gidecek olmaniza da sevindim. Simdiden hayirli yolculuk dilerim.
    Ahh icim gidiyor yine bukadar yakinima gelmenize ve bu sefer görüsemeyecek olmamiza. Bakiyorum, düsünüyorum, sartlari zorlayayim diyorum ama i-ih, mümkünati yok (Sali gün yemek kursum var, pazartesi onun alisverisleri, hazirliklarini yapmam lazim), neyazik ki denk gelmedi. Yoksa valla atlar gelirdim yaniniza, biliyorsun yaparim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum yapardın Ayşecim, bir dahaki sefere artık. Hem sen İstanbul ayarlamaya yoğunlaştır kendini :)

      Sil
  5. Hava çok güzel dışarıya çıkılır bu havada... Ama hasta haller ve sebebi lodos... Aynı dertten müzdaripmişiz. Yalnız ben şu an çektiğim baş ağrım için lodosu aklıma getirmemiştim. Yakında bitecek olması güzel.
    Kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de hava bahar havası gibi Zülâl ama eminim senin baş ağrının sebebi de odur. Çarpıyor insanı.

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Geçmiş olsun bol bol zencefilli çay için

    YanıtlaSil
  7. Nüket Duru "Ben gene sana vurgunum" Bayılırım ben bu şarkıya. Ne güzel bir telepati oldu sabah sabah. Çok duygulandım; yazıdan, resimden ve elbette şarkıdan. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. Değmiştir diye düşünüyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil