Güz Okuma Şenliği Sonu

Aralık 02, 2017

Katılmamış gibi mi yapsaydım acaba :)

Ama ama bu aylarda çok misafir ağırladım, parti hazırladım, sergi gezdim, arkadaşlarımla buluştum, doğumgünleri geçirdim. Üzerime gelmeyin taam mı :)

Söylüyorum bak, gülmek yok))

1.Kategori (10 puan): İsminde Güz'e dair bir kelime olan/olayların Güz ayında geçtiği bir kitap.

Kitabın içeriğini bilmiyorum ama kapak resmindeki sararmış yapraklar nedeniyle bu kategoriye ekledim.

Bugün Bize Kim Geldi /Sezgin Kaymaz / April / 180 sf

7.Kategori (10 puan): Dünya yada Türk Klasiklerinden bir kitap.

Sergüzeşt /Samipaşazade Sezayi / İnkılâp ve Aka /108 sf

12.Kategori (10ar puan/üçünü de okuyana ekstra 30 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap.

Robert Muchamore / Cherub Serisi /Kelime Yayınları

Koruyucu Güç / 311 sf
Kara Cuma / 368 sf
Yalnız Kurt / 319 sf

13.Kategori (10ar puan/dördünü de okuyana ekstra 40 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı] 

Madam Arthur Bey ve Hayatındaki Her Şey /Mine Söğüt /YKY/164sf

6 kitap 60 puan
1450 sayfa 14 puan
12. Kategoriyi tamamlamışım 30 puan

Toplamda 104 puan olmuş.

Yatılı misafirimin de geldiğinden bahsetmiş miydim :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Handan'cığım yatılı misafir için kolay gelsin canım, e böyle bir durumda herhalde oturup "siz kendi kendinize bir şeyler atıştırın ben kitap okuyacağım" denmez:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gelmiyorlar geçen ay geldiler Müjdecim. Evet öyle denmiyor geldiklerinde :D

      Sil
  2. Bence sen kanaat notuyla geçersin Handan, eskiler de sayılır 😘

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim ben o kadarını da okumadım ki :)

    YanıtlaSil
  4. canım listeye aldım
    ama kitap isimlerini yayınevlerini sayfa toplamlarını bana ayrıca yaz bir ara
    muckkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar zaten yayında var diye eklemedim buraya.

      http://metebilge.blogspot.com.tr/2017/11/guz-okuma-senligi-bitecek-neredeyse-ama.html

      Kalın yazılı olanlar :)

      Sil