Dışında Zıp Zıp Çekirge Eve Dönünce Sürahi Hanım

Aralık 14, 2017

Sabah İzmir'den arkadaşlarımla kahvaltı yapmak üzere erkenden evden çıktım. Çabucak bir fön çektirdim. Ama tabi üzerine Kadıköy'e kadar yürümeye karar verince o fön mön kalmadı :)

Deniz otobüsü iskelesinde bir kedi beyin yanında oturdum (bey diye düşünüyorum, emin de değilim tabi) o da benim üzerime atlayıp koklamaya başladı :)


Yandaki teyzeler torba çıkarttığında o tarafa atlayınca aç olduğuna kanaat getirip ton balıklı sandviç aldım kendisine. Ve diğer kedilere. Son anda deniz otobüsüne yetiştim :)


On beş yıldır görmediğim arkadaşlarım bile vardı. Güzel bir sabah oldu.

Dönüşte pazara gitmem gerekiyordu. Bu sene geleneksel yılbaşı partimizi erken yapmamız gerekti, cumartesi gecesi her sene sekiz kişi buluşurken on altı kişi olacağız. Yarın mutfağa girmek için malzeme lâzım :)

Pazar Acıbadem'de, hava güzel, güneş pırıl pırıl, e yine yürüyeyim ben o zaman diyerek oraya da yürüdüm mü sana.



Ağaçlar, kuşlar, çiçekler derken pazara ulaştım. Neyse ki Metehan da evdeydi. Bana yardıma geldi. Alış verişi yapıp eve döndük.

Döndük ve ben o zamandan beri koltuğa yapışığım.

Bacaklar isyanlarda. Hahaha.

Dışarda hoptırı zıptırı yürüyordun ama düdük eve gelince bu ne naz :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Ne güzel bir gün olmuş keyifli ve eğlenceli olmuş 😊Allah kolaylık versin mutfak için 😊yardım gerekse gelirim 😊canım benim sevgiler 😊her gün güzel olsun 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, sağolasın canım. Gelenler yabancı değil, hepsini mutfağa sokacağım :D

      Benden de sevgiler😘😘😘

      Sil
  2. oh oh, her günün dışarıda arkadaşlarınla olduğun kadar mutlu ve enerjik geçsin inşallah Handancığım😘😘

    YanıtlaSil
  3. Felekten çalınmış bir gün olmuş. Ne güzel. Öyle çaktırmadan olan yürüyüşlere bayılıyorum ben. Bir de şunu yapayım, bir de bunu yapayım derken yollar akıp gidiyor. Ne harika. Günün egzersizi oluyor. Bu sene yılbaşı havasını Noel pazarlarında arasam da bizim eve bir türlü gelemedi nedense. Ağacı kurmaya bile üşeniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel yürüyüş öyle oluyor gerçekten de Özlem :) Yılbaşına daha var, yavaştan yavaşa girersin moda, merak etme :)

      Sil
  4. Ne iyi yapmışsın gerçi ayaklar yorulmuş ama güzel bir yorgunluk olmuş:)))yılbaşı partisi için kolay gelsin:) ay şimdi sen ne güzel şeyler yaparsın, üşenmesem ben de yapsam yemek ama çok üşeniyorum:)))sonunda iyi beslenmemekten hastaneye kaldıracaklar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üşenirim tek başıma olsam Müjde ama ev ahalisi olunca yemek işi bitmiyor. Benimkler pratik yemekler. Çabuk hazırlanıyor :)

      Aman kendine iyi bak, hasta falan olma.

      Şimdi mutfağa gidiyorum, fasülyeler ayıklanacak :)

      Sil
  5. Senin hazırladığın partiye kim katılmak istemez ki? Sayının artması çok normal.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün de blog partisi mi yapsam acaba Nil :)

      Sil
  6. Bayılıyorum kedilere dayanamayıp sahiplenicem sanırım birgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzaktan sevengillerdenim aslında ama kedi delisi bir apartmanda yaşarken alıştım sanırım Efsa :)

      Sil
  7. Havalar da güzel giderken bol bol yapmalı bu buluşmaları
    Kediler kendilerini seveni bilir derler. Çok doğru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar bahar gibi gidiyor Sibel, dediğin gibi tam gezmelik :) Kediler insana mutluluk veriyorlar :)

      Sil
  8. Sevgi pıtırcığı, çok yorma kendini. Gittin arkadaşlarla buluştun. Dön eve uzat bacaklarını. Ne işin varyürü, pazara git... falan diyeceğim ama... olmuyor. Yapamadıklarımı tavsiye dahi edemiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah tencere dibin kara Tülin :) Allah güç kuvvet versin biz de her yere yetişelim arkadaşım :)

      Sil
  9. Senin enerjinden istiyorum nokta com.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah. Elim hızlı benim elim hızlı. Dün akşam eve döndüğümde yatana kadar koltuktan kalkmadım Kerime :)

      Sil
  10. Ay ne güzel olmus, hava da pırıl pirilken.
    Kedicik de ne sansliymis ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık havada yürümek çok keyifliydi De Kubad :) Ben de kedicike rastladığım için şanslıyım, mırıl mırıl gülümsetti beni :)

      Sil
  11. O kadar yürümeye değil 1 akşam 1 hafta yerimdn kıpırdamayabilirim ben :)))
    Yarın için kolay gele arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
  12. yakalamış gene güzellikleri Handan Hanım.
    Sefanız bol olsun efendim.
    Evde sürahi olmada,dolu sürahi bulabiliyormusun gör bakalım.,kusura bakmasın ev halkı olacak o kadar,yakışır.

    YanıtlaSil