Gözü Dönmüş Kitap Kurtları :)

Kasım 08, 2017




Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Seri kitaplar tercih ediliyor sanırım:)) keyifle okunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem seviyoruz hem de toplu alımda güzel indirimler yaptıklarından onları fuardan alıyoruz Hatice :)

      Sil
  2. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    https://panidomubloguje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Kitap sergisi açmışsınız salonda.:))))İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de koyacak yer bulabilsek ne iyi olacak Müjde :)

      Sil
  4. Bayılırım kitap kokan evlere :))
    Kahramanlarınızla sizlere tatlı serüvenlerrr :))

    YanıtlaSil
  5. Tesla, bi de Dünyanin Ruhu...Okuyunca nasil buldugunu yazsana... Tasiyan kollara saglik bi de.. Kolay degil bunca kitabi tasimak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım Evren, merak ediyorum o ikisini çok :)

      Sil
  6. Çok güzel ama Bilge ve Metehan'ın tatil dönemleri olmayınca okumak zor olmayacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulu geçtim Metehan'ın üniversite sınavı senesi Makbule Hanım :) Ama her boş anında kitap okumasının ona bir zararı olmaz :)

      Sil
  7. Böyle kurtlara can kurban.

    YanıtlaSil
  8. Ay ben severim böyle kurtları:))

    YanıtlaSil
  9. çok güüzel görünüyor kitaplar çoğu da bende olmasını istedklerimden. güle güle okusunlar birazcık gıpta ettim nazar değmesin maşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kitap kurtları kitaplara başka bakıyoruz değil mi Sümeyye :) Seri halidenkilerde indirimler % 40 gibi olunca kaçırmayalım dedik.

      Sil
  10. Ayy maşallah. Keyifli okumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  11. ayyyyy bi kere daha böle fotolar vardı di mi. sizin ev değişmiyooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yedi senedir (İstanbul'a taşındığımızdan beri) her sene fuar dönüşü var bu fotoğrafımız Deep :) Ne kadar yorgun olursak olalım eve gelir gelmez masaya kitapları dizmek de eğlencenin bir parçası :)

      Sil
  12. Vaaaaawwww, çok özendiiimmm,biz de hep gidiyorduk gudiklerimle , hayal oldu artık. Tesla’da gözüm kaldı yav. Aslında hepsinde gözüm kaldı gibi ,hihihihihihi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, ben sana kitap getireyim bir ara Sevda. Bak asla gezmek için değil, kitap için gelicem :D

      Sil
  13. Ufaklık uykudan mı kalktı pek mahmur :) İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Burcu, sabah çektim fotoğrafını, gece cin gibiler sabah yerlerde sürünüyorlar sonra tabi :)

      Sil
  14. Oyoyyyy pek şahane haller bunlar.
    Mine Söğüt gördüm sanki orada :) Bakalım nasıl bulacaksın ?

    YanıtlaSil
  15. Ben de merak ediyorum nasıl bulacağımı Şebo :)

    YanıtlaSil
  16. Ay ne güzel:) keyifle okusunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulurlarsa okuyacaklar inşallah Gezgin Kova :)

      Sil