Eee Daha Daha Naber Millet

Ekim 25, 2017

Bu sabah yürüyüşe çıkmayı başardım, aslında günlerdir hasta olan bünyeye ne kadar iyi gelir bilemedim ama baktım sabah az biraz enerjim var, temiz hava alayım en azından dedim.


Sabah yürüyüşlerinin bonusu böyle küçük ayrıntılarla mutlu olmak. Size de su damlası topladım :)

Dün hiçbir şey yapmadan geçti. Bugün savaş alanından hallice olan evimi toparlayabilirsem çok mutlu olacağım.

Ama şimdi taze demli çay zamanı.


Bu arada her sabah uyandığımda bana mutluluk veren kuş seslerini yükledim. Karanlık görüp videoyu kapatmayınız, sabah kalktığımda henüz güneş çıkmamış oluyor :) Sesi de açınız, yakına gidince sustuklarından uzak pencereden çektim, az çıkmış.

Hepinize günaydın.

Bugün her türlü enerji yiyici, umut tüketici, cesaret kırıcı konuşanın karşısına geçip "Sen öyle zannet canııım"  deme günümüz olsun :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Sabahın erken saatlerinde kuşları dinlemek bitmesini istemediğin bir nimet.
    İnsanı mest ediyorlar bu minik canlılar..

    Ev işlerinde kolaylıklar dilerim Handan,güzel dileğin için de kendi adıma teşekkür ederim bunu söylediğin iyi oldu.
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl mest ediyor Sevgi :)

      Benden de sana kocaman öpücükler :)

      Sil
  2. Valla ben hayattan bezmiş durumdayım. İşlerim bitmiyor, yorgunluk geçmiyor. Üstüne kadınsal haller, sinir falan derken çekilmez bir hal alıyorum :)
    Videoyu sabah gördüm ve hızla geçtim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınsal haller basınca ben depresyonda oluyprum Kerime, çok sinir bozucu.

      Sabah videoyu yüklerken sen aklıma geldin, umarım bir tedavi çıkar da o da dinleyebilir bunları diye geçirdim aklımdan. Sessizlik çok zor olmalı canım.

      Sil
  3. Kuş sesleriyle güne merhaba demek! bir başka güzellik.
    Bu motivasyonla, sihirli bir değnek olsun kolların!
    ve ev çarçabuk derlenip toparlansın :))

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim, kuş sesleri ovalara yayılııırrr...insan buna hayran olur, bayılırrrr...öyleydi galiba:))))sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Su damlaları için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Pozitif mesajımı aldım, kuş seslerini azıcık duydum ama olsun yine de duydum ♥
    Öpüyroum seni ♥

    YanıtlaSil
  7. yazını okudukça bende enerjiye ve şevke geldim yürüyüş yapmak insanın enerjisini ikiye katlıyor iyi yapmışsın temizlikte allah kolaylıklar versin Handan ablacım. kuş sesleri çok güzel huzur verici bir melodi ile şakıyorlar maşallah. bu güzel enerjini bizlerle de paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime iyi gelen şeyleri paylaşmayı çok seviyorum Sümeyye :)

      Sil
  8. Geçmiş postlarda okudumda bir türlü geçmiş olsun diyemedim. Acil şifalar diliyorum.
    Fotoğraf çok hoş çıkmış. İnsanın o karanlığın içine dalası geliyor.
    Ahmet Altan'ın bir kitabı vardı yazınızı okuyunca direkt olarak o geldi aklıma : Karanlıkta Sabah Kuşları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zülâl. Tam da o kitabın ismindeki gibi, sabahları beni yalnız bırakmıyor kuşlarım :)

      Sil
  9. sabahına eşlik ettik ne tatlı cıvıldıyorlar öyle canım. karşılarına geçip elim belimde diycem böylee bir de kuş sesi dinleticem :) sarımsak gösterir gibi :D çok iyi geldi :*

    YanıtlaSil
  10. Sen öyle zannet cümlesine bayildim 👍👍👍

    YanıtlaSil