Yirmi Yıl Olmuş

Eylül 07, 2017

E ben bişi anlamadım bu işten. Hâlâ aynı konularda kavga ediyoruz, hâlâ kendi halimize gülüyoruz, hâlâ çekilmeziz, hâlâ ilk günkü gibi bi tuhafız.

Zamanla oturup durulup ne bileyim uzun zamandır evli gibi olmayacak mıydık?

Olmuyormuş :)

Yirmi yıl ha?

Bana madalya takmalılar :D: D: D


Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. ben eniştenin de bir madalya hak ettiğini düşünüyorum ama :)))))))) sevgiler ikinize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o da var ama damat şimdi o, benden yana olman gerek Dilek :D

      Bizden de sevgiler canım.

      Sil
  2. Eşinin nüfus müdürlüğündeki hali aklıma geldikçe gülüyorum :D :D :D
    Nice 20 yıllara ablacım.. Biz de görebilecek miyiz 20 yılı acep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gülüyorum Kerime, komik adam benim kocam, aksi halde çekilmez zaten :D Teşekkürler canım, darısı başınıza :)

      Sil
  3. Nice 20 yillara o zaman.
    Tencere kapak misali oldugunuz icin hep aynisinizdir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tencere dibin kara, seninki benden kara durumu bizimkisi daha çok Mevlüde :D Amin.

      Sil
  4. Yirmibir yıllık olarak kutluyorum sizi:) Tebrikler, nice güzel yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap, amin, hepimizin öyle olsun :)

      Sil
  5. Kutluyorum sizi, nice beraber yıllara.

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu 20'lere inşallah. Tebrikler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. Nice 20 yıllara huzurla diyelim:)

    YanıtlaSil
  8. Sevdiğin insanla yaş almak ve yaşlar arasında geçmek güzeldir Handan..
    Rabbim her iki cihanda da muhabbetinizi daim etsin.

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız bence yazınızdan hissedilen bu Handan Abla.
    Daha nice yıllarınız olsun elele.
    Sevgiler selamlar damat beye de ;)

    YanıtlaSil
  10. Sizi çoook seviyorum
    Nice bol kahkahalı yıllara
    Any :)))))

    YanıtlaSil
  11. Nice yirmi yıllara; neşeyle sağlık ve mutlulukla :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çınar, bizden de sevgiler :)

      Sil
  12. Nice mutlu, huzurlu yirmi yıllarınız olsun birlikte.:)

    YanıtlaSil
  13. Nice yılllar diliyorum :) Neşeniz eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  14. Şuralarda bir yerde bir madalya olacak ama... kime taksam bilemedim...

    Şaka şaka. Kadınlar özeldir, güzeldir, benim arkadaşlarım en güzeldir :))
    İçtenlikle kutluyor, birlikte mutlu huzurlu çok yıllar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha demek öyle Tüliiin :)

      Teşekkürler canım :)

      Sil
  15. Nice yıllara 🎉 Bu evli çiftler bir yaştan sonra sütliman olup birbirlerine daha bir bağlanıyorlar ama daha var sanırım bize de😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi o ne zaman oacak merakla bekliyorum Nihan :)

      Sil
  16. Kutlu olsun Handan'cığım, nice yıllara, ben sizin kavgalarınızı yerim yaaa sizin kavganız bile güzeldir eminim. İkiniz de öyle özel insanlarsınız ki, zaten gerçekten kavga etseydiniz şimdi böyle olmazdınız. Nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha teşekkür ederiz Müjde :) Can'la tanışalı 26 yıl oldu, canım cicim hiç yaşamadık, kavga etmediğimiz zaman yok, bizimki de böyle bir iletişim şekli herhalde :D

      Sil
  17. Buraya geldiğinizde sizi baş köşeye oturtup çayları ben koyacağım :)))

    Şimdi bu da nereden çıktı deme hiç, başını biliyorsun... Ama benimle ilgili olan kısmını bilmiyorsun :)) Ben eve gelen misafirlere çay servisini genelde kendilerine yaptırırım ahahaaaaa :) Ama size ben yapacağım vallahi :)))

    Nice mutlu seneleriniz olsun arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah dün sabah Metehan'a çay koydururken kulaklarını çınlattım Şebo:) Neyse sende çayı kaptık artık gelebiliriz :D

      Teşekkürler canım.

      Sil