Tatates

Eylül 14, 2017

Dün Metehan ilk patatesini kızarttı. Öğlene kadar her şeyi hazırlamıştım. Sonra evden çıkmam gerekti. Patatesleri kızartması onlara kaldı. Aslında koşturup geri dönesim çok geldi ama kendisi yapsın istedim. İlk iki postayı yakmış ama son posta kıvamındaydı:)

Her şeye koşup her işe müdahale etmeme konusunda kendimi eğitmeye çalışıyorum :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Sende benim gibiymissin abla. İsimi birilerinin yapmasina aliskin degilim. Hatta abartip onlarinkini bile yaparim 😁 aferim metoya evlatlar patates yapmak icindir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna doğurmadık herhalde,değil mi Özlem,bir patates bile kızartmayacaklarsaaaaa :D

      Sil
  2. Kesin patatesleri tavada bırakıp cep telefonunda mesaj yazmış ya da bilgisayara bakmıştır:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bilemiyorum artık ne yaptı Müjde :)

      Sil
  3. Eline sağlık:) Ama merak etme iş başa düşünce, her şeyi öğreniyorlar.Ev temizliği, yemek ne gerekiyorsa yapıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş başa düştüğünde mutfakta uzaya düşmüş gibi kalmasınlar Mehtap :D

      Sil
  4. Ben de müdahale etmeden duramıyorum. Bazen eşim kızıyor"elimden işi alma " diye. huyumuz böyle. control freak miyim neyim?
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde olmayınca çok rahat oldu Çenebaz :)

      Sil
  5. Ooo, başlangıç için harika.
    Temizlik zor oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe düşündüğümden kolay oldu De Kubad :)

      Sil
  6. Patatesleri soymayı da öğrensin beyefendiler :) Ama yine de başarılı bir başlangıç :) Tebrikler Metehan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan Kanada'da bana yardım ederken patates soymuş ve o işten nefret etmişti Yurdagül :D

      Sil
  7. En güzelini yapıyorsun :)
    Başarmasına sevindim :) artık yemekler ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, yemek işinden böyle böyle sıyrılacağım Nesrin :)

      Sil
  8. Bizimkiler yemek yapmayi ogrenemedi ama cok guzel siparis verip disardan soyluyorlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler de o işte çok başarılılar Mevlüde :)

      Sil
  9. Ben patates soydurma leveline yeni atladım hocam, onda da patateslerin yarısı kabuk ta kalıyor :))))
    Geçen hepi topu 2 oatates soyarken ben bi patates soyucu icat etsem diyordu :)) Becerirse patatesleri kutsal ilan edeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe zaten icadlar bu şekilde hayat buluyor Şebo, neden olmasın :D

      Sil
  10. ben de oglana yeni okul yolunu ögretiyorum. bir otobüs, bir tramvay , arti biraz da yürüyor... 5 metre arkasindan giderken yetisip elini tutmamak icin kendimi güc tutuyorum, ilkokuldayken okul yolu pek neseliydi, simdi daha yol arkadasi yok vb, böyle mahzun mahzun gidiyor, ah iste ben de o egitimden geciyorum bu ara Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En zor eğitim Evren.

      Oğluşun yeni okulu hayırlı olsun bu arada, öperim o yakışıklıyı kocaman :)

      Sil