İşte Böyle

Eylül 08, 2017

Bir yandan kafamda bin tilki dolaşıyor,  bir yandan evde bugün doğumgünü partisi yapılacak henüz ortada bir şey yok. Bir yandan nane mollayım.

Durum budur hakim bey...


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Doğum günü kimin? Kutlu olsun şimdiden. :)
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kimsenin doğumgünü değil Müjde, Bilgiç'in doğumgününde arkadaşları tatildeydi, şimdi kutlama yapıyor o da. Çubukla yemek yiyip anime izleyecekler :D

      Sil
  2. Güzel bir şeyler ortaya çıkacağı inancındayım ben :) Kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu pek uğraşmadım Yurdagül, müze broşürlerini ortaya serpip fonda anime müzikleri çalıyoruz :)

      Sil
  3. Animeli doğum günü partisi ilginç geldi bana. Tam gençlerin sevdiği gibi, bol animasyon, çok neşe, iyi eğlenceler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgi filmlerden animelere doğru uzanıyor yaş ilerledikçe Mukaddes. Şu anda hepsi masa başında kutu oyununa gömüldüler. Ben de delikanlıları izleyip pozitif enerjilerini gülümseyerek depoluyorum :)

      Sil
  4. Sizin eve taşınasım var Handan.
    Her gün bir kutlama her gün bir atraksiyon.. :))

    YanıtlaSil