Hangisini En Çok Seversin? ( Kültür Sanat Mevsimi 2)

Eylül 26, 2017

En çok sevdiğim diye başlayan cümleler kuramıyorum. Aslında kurabiliyorum da beklenildiği gibi olmuyor. En çok sevdiğim kitap, film, şarkı, renk sayısı o kadar çok ki.

Mevsim de seçemem ben örneğin. Evet sonbaharı bir tık daha fazla seviyorumdur belki ama kışın soğuğunu, ilkbaharın uyanışını ve yazın sarıp sarmalamasını da görmezden gelemiyorum. Hiçbirinden vazgeçemem.

Sanırım ben en çok dört mevsimi yaşamayı, başlarken ve biterkenki duygu selini, değişimin insanı silkelemesini seviyorum.

Sanırım ben en çok renklerin bu kadar çok çeşitli olmasını, çimen yeşilinin arasındaki papatya beyazını, kar beyazının ortasındaki siklamen pembesini, pembe beyaz bir bebeğin gözlerindeki siyahı, kara bulutların ardındaki güneş sarısını, altın sarı ışıltılardaki deniz mavisi seviyorum.

Sanırım ben en çok sabahın ilk saatlerindeki umudu, öğlenin pırıl pırıl enerjisini, akşam üzerinin hüznünü ve gecenin huzurunu seviyorum.

Sanırım ben en çok kimisiyle bir çay içtiğim, kimisiyle kitap paylaştığım, kimisiyle birlikte sofra hazırladığım, kimisini hiç görmediğim halde yakın hissettiğim veya yanyana sessizce oturduğum arkadaşlarımı seviyorum.

Sanırım serçenin sevimliliğini, kumrunun zerafetini, karganın aklını, saksağanın mavisini, martının özgürlüğünü, sığırcığın ötüşünü, leyleğin havada süzülmesini ve kırlangıçın acelesini seviyorum.

Sanırım ben en çok hepsini seviyorum.

İyi olan, mutlu eden, sarıp sarmalayan, birşeyler öğreten ne varsa, başkasına zarar vermeyen, çevresini gülümseten, güzelleştiren, dünyaya dost ne varsa hepsini seviyorum....



(Kültür Sanat Mevsimi nedir? )

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Her şeyden zevk alabilmek ve her şeyi sevebilmek gerek.Sen de bunu yapabilen nadir insanlardan sın.Son paragraftaki cümlen de süperdi.Seviyorum seni Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül, ben de seni seviyorum 😘

      Sil
  2. "İyi olan, mutlu eden, sarıp sarmalayan, birşeyler öğreten ne varsa, başkasına zarar vermeyen, çevresini gülümseten, güzelleştiren, dünyaya dost ne varsa hepsini seviyorum.."
    kopyaladım, yapıştırdım valla:) Harikasın:)

    YanıtlaSil
  3. "Sev kardeşim elini ver bana"
    İçini ne güzel dökmüşsün değerli arkadaşım,duygudaşım,kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı da tam bulmuşsun Merih, teşekkür ederim :) 😘

      Sil
  4. Kıymetini bilirsek,güzel taraftan bakarsak, herşey çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Sevmek sevilmek güzel şeyler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  6. Ben "yaz" diye delirenlerdenim ama yazını okuyunca aslında ne kadar şanslı bir coğrafyada yaşadığımızı düşündüm. Evet her mevsimin ayrı bir güzelliği var ve belki hepimizin favori mevsimi farklı ama en azından bunları yaşama imkanımız var. Düşünsene kuzey ülkeleri gibi sürekli kış olduğunu ya da İngiltere gibi sürekli gri bir hava ve yağmuru...

    Yazdıkların yeni yazım için ilham verdi bana. Teşekkürler 🍂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ilham verdiğime sevindim Sibel))

      Sil
  7. Vallahi ben her mevsim seni severim Handan❤

    YanıtlaSil
  8. İçimi ferahlatan bir yazı oldu. Gerçekten düzeltemeyeceğimiz şeyleri bırakıp, ruh sağlığımızdan başka pek bir şeyler düşünmemeli. Zira yaşam bir hediye. Hediye sevilmeli, sırf hediye olduğu için bile. Güzel düşünceler, teşekkürler Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç ferahlatan bir yazı olduysa ne güzel, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Handan,

    Sanırım ben de seni seviyorum :-)

    YanıtlaSil
  10. Keşke son paragrafındaki gibi sevebilsek, dünya bir başka güzel olurdu herhalde.:)

    YanıtlaSil
  11. Dünyaya sevgi ile bakabilen, mutluluk enerjisi yayabilen insanlara nasıl da ihtiyaç var.
    Bazen telefonda bir dost sesi kadar yakın, bazen İstanbul kadar uzak...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk ve sevgiyi yüreklerinde taşıyanlar dünyayı hâlâ ayakta tutuyor bence Makbule hanım.

      İstanbul o kadar da uzak değil :)

      Sevgiler..

      Sil
  12. Yazını okuyunca bir mutlu oldum :)) 'En çok' sorularına ben de cevap verirken zorlanıyorum :))

    YanıtlaSil
  13. Sevmek harika bir kabiliyet. Sahip olmayanları gördüm biliyor musun?

    YanıtlaSil
  14. İnanılmaz güzel fotoğaflar ben nasıl yeni keşfediyorum sizi.

    Artık takipteyim. Sizi de beklerim.

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil