Barış Olsun, Her Zaman Barış Olsun

Eylül 01, 2017


Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Zeytin dalı
    Beyaz güvercinler
    Barış denildiğinde Hiroşima'da gelir aklıma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşlar geliyor insanın aklına otomatikman Zülâl, insanoğlunun deliliği.

      Sil
  2. Bilmiyordum... Anlamlı bir paylaşım olmuş gündemi düşününce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara merak edip bakmışım Tuba, barış günü gelince paylaşayım dedim.

      Sil
  3. Bak bayıldım buna,vallahi bilmiyordum
    Barış Günü'nde Kdaıköy'de öfisimi yaktılar benim...ne zaman Barış dense aklıma o gün gelir.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akla gelmeyecek gibi de değil Kadriye, o nasıl bir barış günüdür...

      Sil
  4. Bu işaretin anlamını bilmiyordum, lisedeyken bir kız arkadaşım 'çok ayıp bir anlamı var' demişti:))))))cehaletin sonuçları, o yüzden elim hiç çizmezdi bunu:))cehalet bulaşıcı oluyor e o yıllar tabii ne internet var, ne bilgisayar ben de doğrusunu araştıramamıştım. Eline sağlık. :) 1 eylül dünya barış günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok ayıp anlamı varmış demek Müjde :) Senin de kutlu olsun canım.

      Sil
  5. Anlamini bilmiyordum ama pek severim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Derya, anlamını bilince daha da güzel oldu :)

      Sil