100. Fotoğrafı Seçmek

Eylül 15, 2017

İnstagram hesabı açalı bir buçuk ay olmuş, yüzüncü fotoğrafımı arıyorum şu anda :)

Doğrusu sevdiğim fotoğraflarımı ve güzel sözleri bulmak oldukça vaktimi alıyor. Orada gevezelik yapmamaya karar vermiştim ama cıvıyorum ben hemen, dur bakalım ne kadar gidecek böyle :)

Elimdeki fotoğraf arşivi ne kadar daha idare edecek beni o da başka bir merak konum :)

Hâlâ hesabımı görmeyen varsa şuraya alayım.

Hazır konu açılmışken yeni girdiğim bu dünya ile ilgili düşüncelerimi söyleyeyim.

Sadece kendi yüzünü çekip çekip duranlar pek itici geldi.Bari yanında birileri olsun, ne bileyim bir arka plan olsun. Daha da komik gelen sırf kendi yüzünü çekip altına okkalı sözler yazanlar,  hahaha, ne alâka diyerek pek gülüyorum.

Fazıl Say'ın yazdıklarına bayılıyorum. Genel kültürümü arttırıyor.

Harika fotoğraflar var.

Kitap fotoğraflarına baktıkça sürekli aynı koltuk üzerinde çekmiş olduğum kitap fotoğraflarım pek zavallı gözüktü, benim kitaplar dünya yüzü görmüyormuş, hahaha :)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

Gidip şu fotoğrafı bulayım ben en iyisi. Takipçilerim meraklanmaya başlamıştır şimdi :P

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Hahaha haklısın Aysan, kedi fotosuz olmaz :D Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Handan valla bende pek bir heves başlamıştım(mhtp-tolcag) şimdi ancak çok hoşuma giden bir şey olursa paylaşıyorum .Çok oyalıyor ha bre ona bakıyorum diye kendimi sınırladım:) 100. fotoyu bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerde sınırlamak lâzım Mehtap, içine çok dalınırsa çıkılmıyor. 100. Foto gelemedi bi türlü, sonra bakacağım. Ona bakarken eski albümlere daldım, çocuklarımın küçüklüklerini özledim :)

      Sil
  3. bilmiyordum, artık takipteyim
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz ortası açınca farkına varılmadı pek Çenebaz :)

      Sil
  4. Valla aslında hep "instagram tam Handan'a göre" diye düşünüyormuşum ben onu fark ettim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayşe (Carpe Diem) ve okul arkadaşım Gülden ısrar etmeselerdi hâlâ açmamış olurdum ihtimal Kadriye :)

      Sil
  5. bir de alışveriş için kullanan bir kesim var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da var, ama onu mantıksız bulmuyorum, sürekli yüz selfisinden iyidir Nihan :)

      Sil
  6. Ya Handan sen her gün yayın giriyorsun blog'a instagram hesabın da 100 yayına gelmişsin kuzum zamanı nerden buluyorsun ben istesem de bu kadar aktif olamıyorum🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün yapmak zorunda olduğum işler arasında buraya yazmak yegane sevdiğim şey olduğundan olmalı Sevgi :) Yalnız ben de arada bir kaç gün internet orucu tutacağım sanırım, dağılmış hissediyorum kendimi :)

      Sil
    2. Aylar oldu ki ben istediğim gibi bir şeyler yazamıyorum bu yizden söyledim bizim burada okullar da erken açıldı bu sene (15 Ağustos)Eylül de yağmurlarla bastırınca iyice kış modunda geçtik tempo da birden yükseldi ben buna bağlıyorum bu halimi.Sana katılıyorum ben de burayı çok seviyorum kafamı dağıttığım bor pencere gibi burası yani özlememiş mümkün değil.

      Sil
    3. Hataları bağışla cepten yazınca böyle oluyor bazen😜

      Sil
    4. Ben de yazamıyorum aslına bakarsan Sevgi, gevezelik ediyorum daha çok. Kafam çok dağınık iki kelime bir araya gelmiyor. Senin çocuklar da küçük hepten dağılman çok doğal. B

      Burası hâlâ yaz, az önce dışarı çıktım durulacak gibi değil :) Biz de az serinlese artık modundayız.

      Hataları görmedim bile, önemli değil 😘

      Sil
  7. ay bende takipleyeyim seni 🌈

    YanıtlaSil
  8. İnsta gerçekten vakit alıyor ama yeni çıkan kitapları falan görmek açısından da faydalı. Yine de bazen kapatıp, sadece blogla devam etmeyi düşünmüyor değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesabı kapatmaktan çok kendimi tutmayı istiyorum Kâğıt Salıncak, hesapla toplam yarım saat uğraşsam yeter de sonrasında dön bak dön bak olmuyor :)

      Sil
  9. ahahahaaaa :)
    Yüz selfiesiyle bir 100. post yakışırdı sana aslında :))))

    YanıtlaSil
  10. çok takıldığım bir alan değil ama bi daha bakayım bari :-)

    YanıtlaSil
  11. Her yerden takipteyim seni canım benim :)

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Senin oğluşlara bakarken kendi oğluşlarımın küçüklükleri geliyor aklıma Ülkü. Seviyorum onları izlemeyi :)

      Sil
  13. Bir kaç gün önce fotoğraflarınıza baktim. Çok beğendiklerim oldu ama yorum yapmadım. İnstagrama bagimli olmaktan korkuyorum. Bir de vakit ayırmak büyük problem benim için. Gerci bu hepimizin ortak derdi.
    Muazzam bir fotoğraf koleksiyonuna sahip instagram. Unlu fotografcilari da uzmanlik alanlarinda rahatca takip edebiliyoruz.
    Bu anlamda seviyorum bu platformu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya göre çok daha pratik bir alan, girince de çıkılmıyor içinden gerçekten de Zülâl. Dengeyi bulmak lâzım.

      Sil
  14. Hesabım yok ama fotolarına bakmak için tıkladım tabii ki de:) senin fotoların çok güzel oluyor, kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde. Dün eski fotoğraflarımın arasında dolaştım, bana güzel gelmediler. Demek yıllar içinde ilerletmişim biraz kendimi. Mutlu oldum :)

      Sil
  15. Haha :) olsun aynida olsa sen baskasin ablamm 😘😘 bulursun en güzelini sen 💕

    YanıtlaSil