Puffff

Ağustos 17, 2017

Evin annesi bugün akşama kadar tembellik yaptı ama ne hikmetse bu onu hiç dinlendirmiş gibi gelmiyor.

Yarın sabah kahvaltıya misafirim gelebilir. Zaten dün de Metos'un arkadaşları vardı. Towandaaa diyerek kaçmak, bir deliğe saklanmak istiyorum sayın seyirciler.


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Off o ziyaretler cok yorucu geciyor. Tabi çesit arttıkca daha bir cekilmez oluyor ikram hazırliklari 😁 isleyen demir paslanmazmis biz tembellik ede ede paslandik 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi doktordaki son randevumdan anladığım kadarıyla işleyen demir yıpranıyormuş Özlem. Her gün yürüyüş yapıp kireçlenen ve aynı anda ödem de yapabilen eklemlere söylenecek tek söz bu :)

      İkram hazırlıkları için en pratik şeyleri buluyorum ama yaşlanıyor muyum ne pek yoruldum yahu...

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun Handan'cığım, misafir ağırlamak için genç, enerjik olmak lazım, ben kendime yumurta kıracak halde değilim:)))valla abartmıyorum. Aslında severim ama işte yorgunken zor oluyor...tükenmişlik sendromü mü diyorlar nedir benim durumuma..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlenmek için durdukça daha yorgun oluyor sanki insan Müjde. Bacağımı dinlendireyim derken bütün dengem bozuldu :(

      Sil
  3. saklanacak güzel bir yer bulursanız bana da haber edin saklanma isteğinde yalnız değilsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Sen beceriklisin :) Üstesinden gelirsin diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe misafir gelmeyince ben de çok kolay üstesinden geldim Yurdagül :) Hoş sabahın dokuzunda evi temizlemişken öğrenmeyip akşamdan bilseydim daha iyi olurdu ya :)

      Sil
  5. Hahahahaaaa yasliliktan degil kuzum, doktordan sonra gezemedin ya bunye alisik degil, yoruldu tabi hareket olmayinca:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi öyle oldu Mevlüde, sırf bacağım değil her yanım ağrıyor artık :)

      Sil
  6. Ama tembellik yapmak annelerin de hakkı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hakkımı her daim kullanabildiğim kadar kullanıyorum da bacağım geçse daha güzel kullanabilirdim sanki Ülkü :)

      Sil
  7. İnsanın düzeni bozulunca keyfi kaçıyor, ondan olabilir mi Handancım? Şu bacak düzelsin, yürüyüşler başlasın, delik de neymiş diyeceksin :D

    YanıtlaSil