İnsan Sabahın Bir Vakti Kuşlara Bakarken Katırların Nasıl Ses Çıkarttığını Neden Merak Eder ki?

Ağustos 18, 2017

Ya da benden başka merak eden kimse var mı :)

Neyse internete baktım, birileri daha merak etmiş.

Babası eşek annesi kısrak olan katırlar daha çok anırır arada kişnerlermiş, babası aygır annesi eşek olanlar ki bunlara bardo deniliyormuş daha çok kişner arada anırırmış.

Bu da böyle bir bilgi olsun.

Ne bileyim bir gün yarışmada falan çıkar işinize yarar belki :D


Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. gülümsedim bu saatte sayenizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki bu yazı işe yaramış :D Allah gülmekten ayırmasın :)

      Sil
  2. bende bır gun aynı bu sekıldeyken zurafalar nsıl ses cıkartır dedım ve dılsız olduklarını ses cıkartamadıklarını ogrenmıstım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle küçük ayrıntıları çok seviyorum Kahveli :)

      Sil
  3. Beni de güldürdün valla :) Allah da seni güldürsün :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Handan hanım, çılgın Mevlude'nin paylaşımında görüp geldim size...
    İlginç bir paylaşımla karşılaştım. Bardoyu ilk kez duyuyorum. Çocukluğumuzda çok eşek olurdu çevrede hatta bir ara kamyonlarla toplayıp götürdüklerini hatırlarım, artık ne yaptılarsa...Malum bir dönem Uğur Dündar'ın proğramlarında gördüğümüz sona uğramamıştır inşallah..
    İlginç insanlar ilginç şeyleri merak eder.... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Türkân. Bugün kapı zımparalamaktan bloglara bakamamıştım (Mevlüde'nin arkadaşı olduğum nereden anlaşılacak :) sayende onun yazısını da gördüm :)

      Bardoyu bu yazıyı yazdıktan sonra okuduğum kitapta da gördüm, iyi mi, şaşkın şaşkın baktım kitaba :)

      Umarım karakaçanlar o sona uğramamışlardır.

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  5. Bardo ve diğer bilgileri ilk defa duydum açıkçası. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yarışmada sorulur da bilirseniz kulaklarımı çınlatırsınız artık :) Rica ederim :)

      Sil
  6. Hahhahhah :)) Anliyorum dostum :)

    YanıtlaSil
  7. Nedense birkac kez okuyup ezberlemeye çalıştım:) teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okudum, sonunda işin babada bittiğine karar verdim Hayat Cıvıltısı, onun sesi nasılsa çocuğunki de ondan :)

      Sil
    2. Oh rahatladım şimdi:))) sevgiler..

      Sil
  8. Hahah çok karışık girift bir ilişki yumağı😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek karmaşık ilişkiler bunlar Gözde :)

      Sil
  9. :))))Allah iyiliğini versin Handan'cığım. :))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Handan ne yaptın yaaa,şimdi hangisi daha çok anırıyordu,hangisi daha çok kişniyordu onu ezberlemeye çalışacağım,of yaa 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, haftaya sınav yapıcam iyi çalış Sevda :)

      Sil
  11. Ben sana ne diyiimmm
    Çok ehemmiyetli bir bilgilendirme oldu bu
    Bizim bir katırımız vardı köyde fındık bildiğim acaip inat bir arkadaştı
    Sevmediği adamı üstünden atardı ��������
    any:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe kişniyor muydu anırıyor muydu sen ondan haber ver Any, teorik bilgiyi pratiğe dökmek gerek :D

      Sil