Şöyle Bir Evi Olsa İnsanın Ömrüne Ömür Katılır Sanki

Temmuz 26, 2017


Balkonda sabah kahvesine beklerim efendim, denize nazır, mis kokulu,  huzur dolu...

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Jetimi hazırla hemen kızım, Handan'a kahve içmeye gidiyoruz. O güzel balkonda yalnız kalmasına kıyamam :;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo geçerken beni de almayı unutma...:)) Bu balkonda içilen kahveyi kaçırmak istemem :))

      Sil
    2. İniş pisti arkada, çabuk gelin :)

      Sil
  2. Çok güzel ama böyle evde şöyle enaz 10 kişi oturacak yoksa korkarım..:))))bahçede begonvilli benim hikaye gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme kalabalık olacağız Müjde :)

      Aaa evet, senin hikâyenin devamını beklerken burada oyalanalım biz :)

      Sil
  3. Sanki biranda Ali Rıza Bey çıkacakmış gibi :) O eve benzettim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu evlerde kimler kimler yaşar kim bilir Sibel :)

      Sil
  4. kahvenin yanında yaşanmış anıların hatırası ile ...

    YanıtlaSil
  5. "Gönül bir dost ister kahve bahane" denir ya en güzel mekanda dostları arıyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sizin oralara gelebilsek Makbule Hanım, ne güzel olurdu şimdi :)

      Sil
  6. Kim temizleyecek bu evi :) Güzelmiş ama hakikatten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi alabilen temizlik işini de halledebilir herhalde Yurdagül :D Hem baktım ben camlarını silmesi bizim evden kolay :)

      Sil
  7. Ayse Kulin anlatmıştı. Ne zor o evlerde yaşamak diye... Kaçırdı hevesimi kadın.
    Ama bir kahve icmeye olur bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz hayal aleminde oturacağız orada her şey güllük gülistanlık Tülin :) Yoksa ben tek katlı ev istiyorum :)

      Sil
  8. Döşemeler, kirişler gıcırdayarak ne söyler acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim doğduğum ev geldi aklıma Burcu, tahta basamakların gıcırtısından kimin geldiğini bile anlayabilirdik neredeyse :)

      Sil
  9. Çok güzelmiş gerçekten:)))

    YanıtlaSil
  10. Adadaki evler gibi :)) Çok güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adadaki bir ev zaten Kâğıt Salıncak , iyi bildin:)

      Sil
  11. Bence temizlenmesi zor olurdu o yüzden ben almayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev benim olsun da temizlemenin bir yolu bulunur elbet Elif, hayaller aleminde kolay bu işler :)

      Gerçekten ev almak istesem tek katlı ve küçük isterim ama bak :)

      Sil
  12. kadıköyde tam da bu yapıya çok benzeyen bir yer var ve hala duruyorsa cafe olarak işletiliyordu. jamos bien. yıllar önce çok giderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kadıköy'de de çok güzel evler var Bibis, ben de giderdim kafe olanlarına, insanın havası değişiyor. Bunun bir de manzarası var ek olarak, tadından yenmez :)

      Sil
  13. Ben merdivenli ev tercih etmezdim. Düz ayak olacak benimki işi kolay ama büyük odalı. Görünüm olarak güzel ama benim evim böyle olmasın dua kapısı açık olur da benim falan olur sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kafadayız Ülkü, ben de merdivenli ev istemiyorum, hatta planını bile kafamda çizdim, bir gün elimle de çizersem yayımlarım :)

      Sil
  14. Ben normal ısı yalitimli bir evede raziyim 😀 yeterki benim olsunda. Hele bu olursa varya tutmayin beniii halay basi benimdir 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tek katlı istiyorum ama bu senin olursa yatılı misafirin olurum :)

      Sil