Hayata Bir Virgül, İki Nokta Üst Üste, İki Kalp Yan Yana, Şile......

Temmuz 20, 2017


Dalgaların çarptığı kaya mı kayalara çarpan dalga mıyız bilmiyorum.


Zaman zaman dalgalanıp zaman zaman kök salan karmaşanın ortasındayız.


Belki de hem dalga hem kayayız


Sen hâlâ elinde elmayla kantinde oturup turşu üstüne baklava yiyen


Ben hâlâ kulağında volkmeni dizine kadar folklorik çorap giyen


İki çılgın


Otuz sene önce kesişen yollarımızda kimi zaman kaya kimi zaman dalga olduk birbirimize.


Ötekim, diğerim, iflağ olmaz romantikim, enerjisi hiç bitmeyen hiperaktifim


Zamanda yolculuk mu yaptık zaman mı bize yolculuk yaptı


Hayata bir mola mı verdik, verdiğimiz mola mı hayattı?


Düşündüm bulamadım.


Uzanıp giden bu yolda


Yanyana durup ufka baktık, nerede başladı mavi nerede bitti yeşil, kim bilir?


Nerde bitti dün nerede başladı bugün belirsiz


Hangi yollardı bizi buraya getiren veya hangi çıkmaz sokaklar


Cevapları bilemesek de ne önemi var.


Hâlâ küçük şeylerden kocaman keyif alıp


Hâlâ kocaman şeylerin yanında küçücük halimizin tadını çıkartabiliyorsak


Ah birlikte kahkaha atıp bir şarkının melodisini duyduğumuzda ağlayabiliyorsak


Uzun uzun sohbetlere dalıp uzun uzun susmaklarımızı anlıyorsak


Hangi yol nereye sapmış


Hangisi nereye çıkartmış


Boş veeer


Belli ki biz doğru bir şeyler yapmışız...

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Tüm kelimeleri yazdım sonra sildim teker teker hepsi bir eksik kaldı
    Duygularımı anlatamadı

    Any :)


    YanıtlaSil
  2. Oh oh...Keyfiniz daim olsun Handancığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yurdagül :) Hepimizin öyle olsun canım.

      Sil
  3. Yerinizde olmayı ne çookk isterdim.. Öyle güzel paylaşım olmuş kii.. Resimlerin arasından geçen kısa net duygular.. Mükemmel...:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki üniversite arkadaşı yıllar sonra ilk defa başbaşa bir kaçamak yapınca duygular karıştı Hazal :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. offf süper afiyet olsun size 😍

    YanıtlaSil
  5. Resimlere bakınca en doğrusunu yapmışsın diyorum Handan'cım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimizden geleni yapıyoruz, değil mi Evimin Güncesi.

      Sil
  6. Çok merak ettiğim bir yer :D Ne güzel resimler çekmişsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif, hava tam fotoğraf çekmelikti :)

      Sil
  7. Çok güzel bir yer, gencecik kızken, apt. komşumuzun kızının eşinin yazlığı vardı ve ben, rahmetli annem, onun rahmetli annesi, kızkardeşim toplaşıp gitmiştik, yol hala öyle korkunç mu? Sürekli viraj, zigzag ve daracık mucize kabilinden hayattayız diyorum. (otobüsle gidip dönmüştük) aman sakın orada denize girmeyin kumlar çekiliyor aniden...başıma geldi yine mucize kabilinden hayattayım...şaka yapmıyorum sakın denize girmeyin Şile'de...diz boyu bile adım atmayın..

    İyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yol korkunç değil Müjde, otobandan pıt diye gidiliyor. Yalnız ilçe korkunç, taş yığını olmuş. Oradan sonra köyleri geze geze giden yolun yanına orman katledilip yine otoban yapılıyor. Doğrusu içimiz acıyarak gezdik.

      Denizini biliyorum, biz girmedik. Kızkıza bir gecelik kaçamak yaptık, döndük zaten :)

      Sil
    2. İyi sevindim, bizim gittiğimiz yılı hatırlamıyorum ama çektirdiğimiz resimleri çok iyi hatırlıyorum komşumuzun iki şeker oğlu da gelmişti, henüz ençok 7 yaşında filandılar şimdi evli çocuklu herhalde rahat 40 yıl önceymiş..ormana çok üzüldüm:(

      Sil
    3. Zaman nasıl da geçiyor hızla, ben de en son gittiğimden beri yirmi beş sene geçmiş, dün gibi hatırlıyorum oysa.

      Sil
  8. Ne önemi var.
    Dolu dolu gülebilmenin her an tadına bak....!
    Fotoğraflar yine çooook güzel,yapacağım leynnn bir gün bunlardan birini,
    Ve belki Handan'ın duvarına bir tabloda,asılı ölümsüz bir AN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her anımızın tadına bakalım Merih, dolu dolu gülümseyip anları sonsuza taşıyalım.

      Sil
  9. Sevgili Handan, resimlerde altındaki yazılar da beni benden aldı.
    Emeğine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Dostluğunuz hep şen kahkahalarla şenlensin arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
  11. İnsan denizin maviliginde kaybolmak ister.

    YanıtlaSil