Asakusa , Sensoji Budist Tapınağı(Tokyo 4. Gün)

Temmuz 23, 2017

Müze çıkışı karnımızı doyurduktan sonra yeniden yürümeye başladık.

Yolumuzun üzerindeki cam müzesini arama çabalarım ne yazık ki camdan eşyalar satan bir dükkânda sonlandı, oysa ne hayaller kurmuştum.

Sonunda Asakusa'ya vardığımızda akşam olmak üzereydi. Şimdi düşününce iyi ki bir müze daha yokmuş aksi halde diğer tarafa kapanmadan yetişemezmişiz :)

Asakusa'da bir tapınak var ama benim daha da merak ettiğim Nakamise Caddesi. Burası otantik görünüşlü dükkânların yan yana dizildiği bir cadde. Alış verişle pek alâkam olmasa da ortamı görmek istiyordum.

Beni bile cezbeden şeyler oldu, dükkânlar kapanmadan katana şeklinde mektup açacağından kalemime hoşuma giden bir kaç parça hediyeliğimizi de aldık .

Buyurun Sensoji Tapınağına..















Dördüncü günümüzün sonunda bu eğlenceli kızlarımızı da uzaktan biraz izleyip gülümsedikten sonra geri dönmeye başlıyoruz.


Tepesinde komik bira köpüklü bina ile ay dedenin zıtlığını da fotoğraflayalım tabi.

Ha gayret son iki gün kaldı arkadaşlar :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ha gayret demiş yav ahaha Handan seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Ben yeni başladım okumaya vallahi, ha gayret falan değil yani benim için :))))

    YanıtlaSil