Bizimkiler Tatilde Volüm 1

Haziran 12, 2017


Aslında yıllık iznimiz Temmuz'da ama Can baktı benim onunla ilgili bol yürümeli, çok yorulmalı plânlarım var acilen kendisine yeni izin ayarladı. Geçen senelerden kullanamadığı izinler bol olunca başardı da üstelik.

Biz sahilde patates çuvalı gibi yatacağımız iznimize geldik.

Bir de bir kere olsun otelin bize ayırdığı odayı beğenseydik. Biz mi müşkülpesentiz bir ton para verdiğimiz otellerin mi seviyesi düşük anlayabilmiş değilim.

Neyse, hoşumuza giden bir yer buluruz elbet. Buluruz da Sarıkamış'taki gibi beş saat sürmez bulmak inşallah :D

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Şimdiden iyi tatiller. Bol bol fotoğraflar gelecek yine desene :D

    YanıtlaSil
  2. Oooo harika,
    Bulursunuz bulursunuz, hatta bulmuşsunuzdur bile ;)

    patates çuvallığı iyidir, gezip tozmaya güç biriktirin.

    YanıtlaSil
  3. haha :) yine başlık güzelmiş
    iyi tatilleer :)

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller Handan. Hizmet sektörü iyi hizmet veremiyor bence. Çünkü sorun çıkarmayı genelde sevmememe rağmen bende "bana mı denk geliyor hep" diye çok düşünmüşümdür.

    YanıtlaSil
  5. Mavi yazilar geliyor desene :)

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller :) Hafta sonu Görele' deydim. Sizin evin önünden geçtim, aklıma geldin :)

    YanıtlaSil
  7. İyi tatiller. Darısı başıma:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Dayanılmaz planlarımıza bir B planı üretirler hemen zaten :)))
    İyi tatiller canım ♥

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller diliyorum.
    Tatile gidilen yerlerde başka oteller keşfe mi çıkılsa acaba? :) Zor olur ama.

    YanıtlaSil