Sanırsın Bir Şirkette Ceo Falanım

Mayıs 24, 2017

Bitmiyor, yapılacak işler koşturacak şeyler bitmiyor.

  • Ramazandan önceki son dönemeçte temizlik işine girişmem gerek. Temizliğe yardıma gelen Yasemin de hasta, iş başa düştü. Dün akşam yatak odasını bitirdim, bugün yarın diğer yerler beni bekler 
  • Çamaşır makinam bozuk, evde hiç durmadığımdan tamirci de çağıramadım. Bugün gelecek. Çamaşır yığınına bakınca gelmese miydi acaba :D
  • Bu akşam üniversite arkadaşlarımla buluşacağım, on beş kişi ancak toplanabiliyoruz ama olsun :)
  • Bilgiç için ceketin önünü dikmeliyim. Hâlâ peruk almadı, benim başıma patlayacak sonra. 
  • Cuma günü Basriye Teyze'nin duası var. 
  • Bir ara Kadıköy'e inip kasap şarküteri alış verişi yapmak lâzım. 
  • Hediyeleriniz postalanacak, oturup da paketleri hazırlamalıyım.

Şimdilik bu kadar sanırım.

Gidip yürüyüşümü yapayım ben. Gözlerimi açamıyorum ama yürürken bir sorun olmaz umarım :)

Hepinize günaydın.

Enerjik bir güne açılsın sabahınız.





Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Kolay gelsin canım. İyi yanından bak en azından bir yardımcın var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde. Ellerim ve bileklerim sağlam olmadığından iki ayda bir halımı camımı silen bir yardımcım var ama yılbaşından beri hasta, iyileşip başlayabilir mi bilmiyorum. Eve birisini sokmayı da sevmediğimden yeni birisi çok antipatik geliyor, iş başa düştü anlayacağın.

      Sil
  2. günaydın Handan. Kolaylıklar diliyorum. CEO dediğin ne? bütün gün odasında ekrandan fal bakıyor:)))) Bizler öyle mi? beyin ayrı, beden ayrı çalışıyor
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Çenebaz, hahaha, haklısın sanırım.

      Sil
  3. Günaydın. Bir de şu tarafından bakın ne güzel yapacak işlerimiz var. Enerjimiz var. Birde yaşlı insanları düşünün.Yerlerinden kıpırdamayan ya da hasta insanları. Güzel bir gün dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlerimden yakınmadım zaten Parıldayan Çiçek, çok şükür :) Senin de günün çok güzel geçsin :)

      Sil
  4. Ne güzel işte dolu dolu gidiyor hayat.İnsanın depresyona girmeye vakti kalmıyor :)) Şaka bir yana kolay gelsin Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet Yurdagül :) Biliyor musun eğer pek depresif moda girdiysem kendime yapacak iş çıkartıyorum, sonra birden boş oturmak bir güzel bir keyifli geliyor, depresyon mepresyon kalmıyor :D Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Bencede GEO'lar bu kadar çalışmıyor Handancım :)
    Kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gidip bir iki iş başvurusunda bulunayım diyecektim ki Ülkü evde bu işleri yine yapanın ben olacağı geldi aklıma, erkek diiliz ki anacım:) Teşekkürler :)

      Sil
  6. Günaydın,
    15 kişi az mı ayol? Daha ne olsun.
    İyi eğlenceler.
    Ben temizlik olayında ipin ucunu kaçırdım artık, yakında belediye gelip temizleyecek.
    Ama olsun, çocukların bağışıklığı artıyor. :P
    Di mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 120 kişide on beş kişi az oldu tabi ama daha rahat muhabbet ederiz De Kubad :) Teşekkürler :)

      Evet evet, kesinlikle bağışıklıkları artıyordur, evden çıkınca sudan çıkmış balığa mı dönsün yavrucuklar :)

      Sil
  7. Daha benle buluşacaksın da kahve içecez Handaaaan..unutma beni Ceo'cum :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan'a kadar yetişemezsem seni de bir akşam iftarda ağırlarım Kadriyem :) Kitap günlerinde de buluşuruz di mi :)

      Sil
  8. Ohoooo :) Sen bizim süperwomanımızsın, yaparsın bacım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe, ver gazı Şebo, ver gazı, daha bilgisayar odasından çıkamadım :D

      Sil
  9. Aynen yaaaa Handan. Aslında ailede bir şirket sayılır ve bizde CEO tabisi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün klozet temizlerken biraz saygınlığımdan şüphe ettim ama Kadriye :D

      Sil
  10. Hayatımda ilk kez Ceo arkadaşım oldu,mutluyum😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh, kolları ağrıyan parmakları şişmiş siyo bugün çocuk odasına girip giremeyeceği konusunda sistem analizi yapıp bozuk çamaşır makinası patlamadan önce beyazları yıkasa da mı assaaa yoksa koltuk minder yüzlerine mi el atsaa ikilemini ele almakta Sevgi :)

      Sil
  11. Papatyalara bayılıyorum. Harika görünüyorlar. Kolay gelsin :-)

    YanıtlaSil
  12. Nedir bu işlerden çektiğimiz! Bir de yaptıklarımız göze görünse :))
    Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç görünmüyor gerçekten de Zülâl, üstelik son odaya giremeden ilk temizlediklerim batmış oluyor. Teşekkürler :)

      Sil