Gelin Gelin, Bu İyiliğimi de Unutmayın :)

Mayıs 05, 2017

Hıdırellez gecesinde çeşit çeşit gül ağaçlarını getirdim dileklerinizi asın diye.

Ben her sene tek bir şey çizip asarım, gülen bir yüz. Geri kalan teferruatların hepsi sadece ve sadece onun için istenmiyor mu zaten :)

Şimdi siz de gözlerinizi kapatıp dileğinizi diledikten sonra aşağı gülen yüzünüzü bırakın :)

İlk dilek benden :)








Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. 😁 1 🌍'ya için 👍 mesaj alınmıştır

    YanıtlaSil
  2. sarmaşık güller için; :))

    YanıtlaSil
  3. i love photos of the flowers;)

    YanıtlaSil
  4. Biz,gül ağacı bulamayıp,saksıya gömdük dileklerimizi :)) Artık Allaha kalmış işimiz :))

    YanıtlaSil
  5. Sonuncu çiçek sanki şeftaliden yapılmış gibi. Olsa da yesek :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba! :)

    Ben de şuraya, minik, tatlı, mutlu bir ifade bırakayım: :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  7. :) :) :) Allah'ım niyetimiz belli....

    YanıtlaSil
  8. O dört numaradaki kadifemsi de nasil bir sey öyle! Ama yine de en cok ilkini sevdim galiba :)

    YanıtlaSil
  9. ben 4 numeroya astım dileklerimi
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  10. 3 ve 4. fotoğraflar harika. Beklenen dilekler gerçekleşsin...

    YanıtlaSil
  11. Bu fotoğraflara bakarken kulaklarımda bu müzik vardı. Yakıştı.
    https://www.youtube.com/watch?v=c_dO7ZqRd1g

    YanıtlaSil
  12. Beyazın masumiyetine kendi dileklerimi sundum. Hidrellezin kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  13. Sarmaşık güllerinin yeri ben de nedense hep daha bir farklı :)

    YanıtlaSil
  14. Ben saglik ve huzur diledim baska sey lazim degil 😊

    YanıtlaSil
  15. Dokunup ısırasım geldi:-) Gerçek gibiler.Hele sarı olan.
    Sen çektin sanırım, harika çekmişsin:-)

    YanıtlaSil