Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı

Mayıs 19, 2017


Ben senden vaz geçmem


Işıkları söndürseler bile korkuma yenilmem


Ellerim kollarım tutmasın isterse


Ben sensiz pes etmem...


Bu şarkı dilimde Bilgehan'ın okulundaki töreni izlemeye gidiyorum.


Bayramımız kutlu olsun. Kocaman stadyumlarda görkemle kutlayacağımız günler de yakın olsun.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Tüm gençlerin ve genç kalanlarin bayrami kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Dünya durdukça kutlamak dileğimle!

    YanıtlaSil
  3. Ölsek de vaz geçmeyiz Ata'mızdan. 19 mayıs kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ben milli bayramlarda çok duygusallaşırım.Bugün de öyle bir gün benim için.Bizler var oldukça bu bayramlar da var olacak.Bayramımız kutlu olsun Handancığım :))

    YanıtlaSil
  5. Vazgeçmek yok, unutmak unutturmak yok
    Biz bradayız!!!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. 19 MAYIS KUTLU OLSUN, KUTLU OLSUN..............

    YanıtlaSil
  7. O araya serpiştirdiğiniz cümleleriniz...
    Harikasınız! :)

    YanıtlaSil
  8. Kutlu olsun :) Dün kutlayamadim, burada gününde kutlamak hep zor oluyor... az sonra bir kahve ve meyveli kekle kutlayacagim :) icimdeki gencle ve yanimda yavas yavas ona yetisen gencle :)

    YanıtlaSil
  9. Korkuma yenilmeden,inşallah...!
    Buruk ama yine de kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  10. amin diyelim! bayramımız kutlu olsun.. sadece 19 değil mayıs hep duygulu geçiyor bende 19dan sonra.. ne güzel tarihimizdeki başarılarımız.. ne güzel Atalarımızın bizim ve vatan için verdikleri emekler...

    YanıtlaSil