Tarihi Yafa

Nisan 28, 2017

Daha internetten bakarken seveceğimi biliyordum, bir gün için oralara gitme sebebim işte burası. Biraz Mesta havası olan (Merak edenler şuraya) daracık sokakları, sanat galeri ve tarihi evleriyle Yafa gerçekten çok güzeldi.

Bundan sonra ben konuşmayayım, sadece sokaklarda kaybolalım.

Dur dur, önce şu şarkıyı çalmaya başla :)



Başladın mı?  Haydi gezelim.



























Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Müzikle fotoğraflar çok güzel uydu, klip izliyor gibi oldum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yerler.Yumurta gibi taş üzerinde yetişen ağaç çok ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de tellerle havada asılı Mehtap, ağaç büyüdükçe ne kadar daha tartar o teller merak ettim :)

      Sil
  3. Evler, sokaklar Mardin'i anımsattı bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mardin'i de çok görmek istiyorum Kerime.

      Sil
  4. Harika kareler yakalamışsınız, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim NG, harika yerler olunca bana denklanşöre basmak düştü :)

      Sil
  5. Şarkı da çok iyi geldi, sokaklar da :)
    Günaydın Handanım ♥

    YanıtlaSil
  6. Mavinin tonlarına ve merdivenlere bayıldım.Tabi ilk resimdeki kisilerin yakişmasınada 😉 eline saglik 😃

    YanıtlaSil
  7. 11. fotoğraftaki pencereyi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha saymadan hangi pencere olduğunu anlamıştım Burcu :)

      Sil
  8. Sen buralarda kahve içtin mibana onu de,içtiysen resmini çektin mi?
    Bayılıyorum böyle tarihi yerlere beni benden alıyor resimler çok çok canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki yazıdaki şirin kafede buzlu kahve içtim Sevgi, altı saat yürüyünce dilim damağım birbirine yapışmıştı :) Fonda bizim türküler çalıyordu, serçe sesi karatavuğa, karatavuk sesi güvercine karışıyordu, çok keyifli bir ortam vardı.

      Beni de benden alıyor bu yerler, sırf o yüzden bir gün için gittim :)

      Sil
  9. Ne güzel fotoğraflar.İnsan o sokaklarda kaybolmak istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can yoruldum modunda olmasa ben ne zaman çıkardım oradan bilmiyorum Ebemkuşağı :) (Tabi adamcağızı sabah dokuzdan akşam altıya yürüttüğüm kısmını söylemiyorum :)

      Sil
  10. Allah'ım, gün aydınlanırken yürümeye başlayıp, halim kalmayana kadar gezebilirim bu sokakları. fotoğrafların her birine bayıldım.
    Ne güzel gezi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah biz de yürüyüşe sabah erkenden başlayınca buralara geldiğimizde pilimiz oldukça bitmişti De Kubad :) Daha çok vaktim ve enerjim olsa dedim :)

      Sil
  11. Ay ben bloga girmeyeli baya olmuş . Siz nerelerdesinz acaba :) keyfiniz bol olsun

    YanıtlaSil
  12. Müzik eşliğinde baktım fotolara :) Terapi gibi oldu.Yüzünden gülümseme hiç eksik olmasın Handancığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzümüzden gülümseme hiç eksik olmasın Yurdagül :)

      Sil
  13. Canım iyiki varsın fotoğraflar i ve seni özlemişim.

    YanıtlaSil
  14. Havada ağaç yetiştirmişler!
    Evde saksıları balkonlardan sarkıtıyoruz ama ağaç bu yahu! Fikir güzel çokta hoşuma gitti :) Yaşadıkça hayretler içinde bırakan daha neler göreceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim Zülâl, böyle güzel ve yaratıcı fikirlere bayılıyorum :)

      Sil
  15. aa o tellerde sallanan agac nekadar ilginc birsey öyle yav!

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel yer bayildimm...

    YanıtlaSil
  17. Gate Gallery'i görünce bir şey dikkatimi çekti. Sanırım bunlar bizdeki eskicikerin karşılığı oluyor. Bazı ülkelerde böyle yerler var ve oldukça tarih kokuyor sanki. Bizde ise ya sokaktalar ya da dükkan olsa da çok sıkıcı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balat tarafında böyle antikacı dünkkânlar bayağı var Belle. İçine girip saatler geçirilebiliyor :) Hatta bir açık arttırma görmüştüm orada gezerken :)

      Sil