Rock 2 Nerede ? (İstanbul Film Festivali Günlüğü 1)

Nisan 05, 2017


Festivalin ilk günü açılış filmi olarak bunu seçtik. (Afişe tıklarsanız film bilgilerine ulaşabilirsiniz)

Aslında belgesel film olarak gitmiştik ama filmden çıktığımda kafam karıştı. Eve gelince biraz araştırma yaptım.  Anladığım kadarıyla evet gerçekten Ed Rucha var (Ay tamam cahilim biraz anacım, öğrenmemek ayıp öğrenmemeeek :),  gerçekten bir kaya yapıp çöldeki kayaların arasına saklamış, gerçekten de nerede olduğunu söylemiyor. Yönetmen Pierre Bizmuth bunun peşine düşüyor. Ama bu yönetmen Sil Baştan filminin yazarlarından olunca normal bir belgesel yerine filmin içinde film içinde belgesel falan gibi bir kurguyla karşı karşıya kalıp "Bu adam da kimdi?",  "Eee noldu şimdi" falan derken bir baktık filmin sonu gelmiş :)


Meselâ şimdi baktım da aşağıdaki fragman bile bir alem :)





Gülümseten, zihnimi kurcalayıp düşündüren, ilginç kurgusunu çözdürmeye uğraştıran bir filmdi. Yeni bir sanatçı öğrenmem de cabası.


Bir kaç eseriyle de noktayı koyalım.




Bakalım yarın şansımıza ne çıkacak :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ahahahaaa :)
    Şimdi bir insan neden bir kaya yapar da diğer kayaların arasına saklar gibi abuk bir soru sorsam :))) Bari cevabı filmde mi onu söyle bana :)
    İlginç bir film olduğu kesin ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaah , filmi izledim ama herhangi bir soruya cevap verdi mi bilemiyorum Şebo :) Evet gerçekten de ilginçti :)

      Sil