Evden 1155km Uzakta Düşünceler Düşünceler

Nisan 29, 2017

Çılgın rüzgâr bütün gün boyunca durmadı. İçimdeki bütün sıkıntıları uçursun istedim ama onun bile gücü yetmedi.


Hayatın bütününe bakmak çok yorduğundan ayrıntılara verdim kendimi. Uçuşan damlalara.


Takılan uçurtmaya, onun renklerine.


Minik kapı numaralarına.


Sokaklardaki burç simgelerine.


Gölgelere.






Kamuflaj olmuş minik serçenin sesine.


Heykele konmuş güvercinin rengine.


Hepsini bir bir topladım.




Ciddiyetle ve görev bilinciyle düşüncelerimin savrulmasını engellemeye çalışarak.


Oysa kuş gibi özgür


Rengârenk ve hafif olmak istiyordum sadece


Yafa'nın ortasında


Evimden 1155 km uzakta


Yaşlı Adam ve Deniz adlı o güzel restoranda


Gün batımına karşı otururken


Yüreğimde sadece bir huzur olmalıydı..

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Merhaba! :)

    İlgi çekici bir paylaşım, ellerinize sağlık :) Ayrıntılar şahanedir!

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  2. günaydın Handan. harika fotolar. içimi yıkadın, sen de en kısa sürede sıkıntılarından arın inş.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Çenebaz :) Ülkece arınalım sıkıntılardan.

      Sil
  3. Rüzgar şarkısını hatırladım. Ne güzeldir, "bana esmeyi öğret..." Önce esmekle başlar ve sonra uçar gider bütün sıkıntılar...Detaylar bütün'e giden ince-uzun yolu da belirler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle güzel bir rüzgâr esse artık Makbule Hanım. Benden de sevgiler.

      Sil
  4. Resimler cok güzel ama sen cok duruldun sanki.Özel bir sorunun yoktu insallah.Eski neşeli halini özledim valla 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan'ın okulu bu sene de festivali için izin alamadı, sinirim tepemde sanırım Özlem. Ülkesel haller işte, çok şükür başka derdim yok :)

      Sil
    2. hersey Allahin izniyle çözülür sen icindeki sevinci kaybetme.Cok skür ki baska bisi yokmus sevindim 😘

      Sil
    3. Evet Allah büyüktür Özlem. Sağol canım :)

      Sil
  5. Huzuru bulduğunun fotoğrafları olmuş olsun dileğim.
    Handan...
    Gören gözlerin,içten yüreğin neşe ve mutluğu her an hissetsin-hissettirmeye devam etsin...
    Demek kolay da,uygulamada ben bu aralar duygularımı NADASA bıraktım...
    Çünkü YORGUNUM ve bunu vucuduma-beynime itiraf etmekten yükümlüyüm....Zorlamayacak yorgunluğum için dinleneceğim.MOLA...!
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puzzle kutularım beni bekliyor Merih, beynimi dinlendirmek için ona başlayacağım sanırım. Sen de ister misin, fazla var elimde, gönderebilirim :)

      Sil
    2. Canım çok teşekkür ederim,evdeki yarımları bitirmek lazım önce...
      Onları bitirince ödül olarak,isterim senden kalırsa tabii,hızına yetişemem eminim...

      Sil
    3. Tamam bitirdiğinde haber ver :)

      Sil
  6. Yazıların biraz karamsar olsada resimler çok iç açıcı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben susayım fotoğraflar konuşsun Kadriye :)

      Sil
  7. Senin vesilenle ben de gördüm Yafa'yı, neşeniz de fotoğraflar gibi bol olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşe, hepimizin neşesi bol olsun :)

      Sil
  8. Evet Fotoğrafları çok da güzel konuşturmuşsun canım ya. Sen de kafanı yoran düşünceleri suya toprağa taşa ablat anlat ki ruhunu arındır da rahat et.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumu arındırmam gerek gerçekten de Gezgin Kova, kendi huzurlu hayatıma girip beni rahatsız eden bütün kılçıklardan kaçamasam da hiç olmazsa görmezden gelmenin yöntemini bulmalıyım:)Benden de sevgiler :)

      Sil
  9. Huzurunu kaçıranların da huzuru kalmasın...hiç birimizde huzur bırakmadılar Allah layıklarını versin. Mavi kapı numaralarına bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Müjde.

      Kapı numaraları çok güzel, değil mi :)

      Sil
  10. Çok zorluyor hayat insanı bu aralar. Sanırım en iyi kaçış yeri: sanat.
    Gölge resmine bayıldım nedense...Ve mavi levhalara..
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki sanat ve sanatçılar var Aze.

      Gölge, aslından daha aydınlık gözüküyor, ben en çok o kısmını sevdim :)

      Sil
  11. Fotolarin güzelligi...


    Birde ne ilginc olmus o Istanbul mesafe olayi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak meydanımsı bir alanda yere bir çok şehre olan uzaklığı gösteren bu minik plakalardan yerleştirmişler Ayşe, dikkatle bakılmazsa rahatlıkla farkına varılmadan geçilebilir, şans eseri gördüm :)Çok seviyorum böyle şeyleri :)

      Sil
  12. Ne güzel yermis burasi. Ters basladim okumaya simdi önceki yaziya bakayim 😂😂😂

    YanıtlaSil
  13. Tel Aviv burçlara takık bir şehir sanırım :D

    YanıtlaSil