Sabah

Mart 29, 2017


Sabah, ilk ışıklarınla yıkat, arıt ruhumu.

Kuş seslerinle dokun yüreğime.


Sabah,  sen bana bakma, yeniden başla umutsuzluğa kapılmadan.

Serin esintilerinle dağıt bütün sıkıntıları

Gülümse..

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Her gecenin bir sabahı vardır kaidesince güneşin ilk ışıklarıyla yeni güne gerçekten günaydın diyebilelim.Bu dil alışkanlığından öte geçip bize umut verebilmeli.Gününüz de ömrünüz de aydın olsun...Fotoğraflarla güzel tamamlamışsınız.Kaleminize,emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günümüz aydın olsun Ebemkuşağı :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Sabah Topişle 7.30 çıkıyoruz dışarıya,kim rastlarsa bize günaydın derken biz çoğu kişiye,
    inan ki çoğunluk sevinçle karşılık veriyor,yüzlerinde güller açıyor birden...
    Benim de yüzümde dakikalarca kalan gülme refleksi,sabah evden çıktığımda ağıran belimin en ince ağrısını geçirdiğini bizzat yaşarım.

    Çok güzel dile getirmişsin yine Handan'ım sen sağol...Ve hep Gülümse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sabah yürüyüşümde günaydınlarım var bol bol Merih :)

      Hep gülümseyelim canım :)

      Sil
  3. Bir de biraz daha geç batsa ne güzel olur :D Normalde geceyi çok severim ama bugünlerde güneş ışığına ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı Belle, bundan sonra uzuyor günler artık :)

      Sil
  4. ayrıntı fotoğrafçısısın resmen Handan :)

    YanıtlaSil
  5. Farklı bir sabah özlüyorum: Üzerinde kara bulutların dağıldığı bir sabah. Ülke idaresinde güven duyabileceğim insanlar, sevgiyle birbirini kucaklayan toplum. Özlemim insanda kilitli. Atatürk gibi bir kurtarıcı düşlüyorum, bizi bu kaostan kurtaracak, ümitlerimize, özlemlerimize ışık tutacak. Ne günün ilk ışıkları, ne cıvıl cıvıl kuş sesleri, ne ağaçlar ne hafiften bir bahar esintisi, ne de canlanan tabiat teselli edemiyor beni. Çok mu karamsarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O karanlığa da sabahın geleceğini umud etmeye çalışıyorum Tyrha. Sanırım birisini beklemeden her birimizin birşeylere ışık tutması gerekiyor. Bir şekilde bunu yapmayı öğreneceğiz..

      Sil
  6. Kapak fotoğrafını yeni mi değiştirdin yoksa ben mi yeni algıladım. Bahar gelmiş buralara da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni değiştirdim Burcu, gerçi beğenmedim yeniden yapacağım, isim yok olmuş renklerin arasında :)

      Sil
  7. Sabah gunes isiklariyla guzel. Bir de kararinda oten kus sesleriyle:))
    Ben sabahlari kuslarin kulaklarin cinlatarak uyaniyorum, zira sesleri uyutmuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de aynı Mevlüde, kargalarla martılar zaten uyutmuyor geçen gün serçe sanki kulağımın içinde duruyordu :) Aman uyutmayan onlar olsun :)

      Sil
  8. gülümse! bazen ne kadar zor olsa da gülümsemek tedavi edicidir bilirim!

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman iyi gelir Nilgün, benden de sevgiler :)

      Sil
  9. Peki ben neden sabahlari erken uyanamiyorum? Yürüyüşe baslamak istiyorum ama uyku beni esir aliyor.
    Günaydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vücudun uykuya da ihtiyacı var Nil :) Ben de çocuklar için kalkmasam çıkar mıyım yüeüyüşe bilemiyorum.

      Sil