Fotoğraf Makinam Yapıldı Millet:)

Mart 01, 2017

İki posta göndermek zorunda kalsam da sonunda bebeğime kavuştum :)

Bu sabah çok sıkkındım. İçimde bir ağırlık vardı ki sormayın gitsin. 

Hava da şöyle olunca pek faydası olmuyor tabi ..


Neyse bir papağan kardeş umudunu kaybetme biz buralardayız dercesine kondu dala.


Öğleden sonra güneş çıkınca epeydir gitmediğimiz koruyu ziyaret edip bahar izlerini sürelim dedik.


Evet evet yavaştan kıpırdanmaya başlamış ağaçlar..


Papatyalar minik gülümseyişler olarak uzatmışlar başlarını.


Küçük yaramaz kuşları yakalamak ne mümkün :)


Doğrusu köpek sürülerimiz hava karardığında korkutmuyor değil, ama gündüz pek tatlılar.


Evet evet pek az kalmış çiçeklenmeye..


Ama niye hep arka dallara saklanıyorsunuz öyle şekerler.


Ağaçların her halleri güzel.


Yakaladım seniiii.


Neşeli cıvıltıları izleyince bir iki tanesine ulaşabiliyorum.



İstanbul'un orta yerindeki bu vahaya dokunmasınlar lütfen lütfen lütfen..


Ağaçlarıma dokunmasınlar. Şu güzellik başka nerede var. Ve huzur.


Güneşi görüp dışarı çıkan sadece biz değiliz :)



Derin nefes alıyorum, sıkıntıların uzaklaştığını hissediyorum.


Davetkâr yollara vuruyoruz kendimizi.


Şükür ki doğa var sarıp sarmalayan.


Ağaçlar var, kuşlar var..


 Cıvıltıları var yüreğimize işleyen


 Artık çok daha iyiyim..


Not : Tabii ki fotoğraflara şarkı sakladım. Ama çok daldan dala kondum, baktınız modunuza uymuyor başkasına tıklayın anacım :D

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. gozun aydın bol bol resımler cekersın ınsallah :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel haber, güzel kareler :)

    YanıtlaSil
  3. Yine nefis fotolar benim şarkım rattlin bones. O foto da ayrı muhteşem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştankara arkadaşı ucundan yakalamışım neyse ki Gökçe :)

      Sil
  4. Ay Handan!...resim çekmek geldi içimden resimler şahane hele o kuş yuvaları o kuşlar o gökyüzü o mavi!!
    Gözün aydın arkadaşım makinene kavuşmana sevindim iyi bak ona canım resimler çok güzel💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgi :) Makinamı çok özlemişim :D Baharı da :)

      Sil
  5. Ben de bugün çıktım, baktım ... ı-ıh. Buralarda tık yok!
    Şimdi gidip şarkı falıma bakayım.

    YanıtlaSil
  6. Kertenkeleler çok şaşırtıcı! Şarkım; Omnia'dan ilk kez tanıştım ve performanslarına bayıldım.
    Makine için gözünüz aydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omnia'yı ben de şarkı fallarına şarkı ararken buldum Zülâl veçok sevdim :) Kertenkeleler tam bahar keyfindeydi :)

      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. Ne güzel pozlar bunlar be güzel yakalamışsın papağan bayıldım. Gerçekten yeteneğin var bu konuda. Kamerana, yeteneğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sümeyye, kendimi bildim bileli fotoğraf çekerim ben. Terapi gibi geliyor :)

      Sil
  8. Baharın gelişini resimlerinde görmek içimizi açtı iyi ki bu güzellikleri paylaştın ELİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar geliyor Evimin Güncesi, insana mutluluk vererek geliyor :)

      Sil
  9. Doğa gerçekten bizim anamız yahu,nasıl kucaklayıp dindiriyor sıkıntılarımızı.Kız ben buna benzer bir yorumu önceden de mi yaptımdı??Demek her sefer aynı hissiyat geliyor bize 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaah , ilahi Sevda, ben de bazen yorum yaparken kendimi tekrarlıyor muyum diye şüpheye düşmekteyim :D Ama dediğin gibi, napalım anacım, tutarlı hatunlarız vesselam :D

      Sil
  10. Harika fotoğaflar.. İçim açıldı..

    YanıtlaSil
  11. Midnight Dove :))
    Sisli, puslu, gri havalar.. En sevdiğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müziği de ona uygun olsun demiştim Şenay :)

      Sil
  12. Öncelikle fotoğrafların tadını çıkardım.
    Müzik dinlemeye ayrıca gelecem.
    Çok güzeller hepsi,
    Aynı duygularda birleşip paylaşmak ne güzel.Handan.Ellerine,emeğine sağlık.
    Bende de o kadar birikti ki kıskançlığımdan doğayı çatlayıp-patlayacağım hangini patlaşayım diye tomurcuk ve dilli ama sessiz varlıkların görüntülerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duygular bizi birbirimize yaklaştıran Merih :) Paylaştıkça çoğalıyoruz, ne güzel :D

      Sil
  13. Fotoğraf maki-nana Kavuşmana sevdin dim :) Çok güzel kareler içim açtın valla :)) emeklerine sağlık sevgiler bekliyoruz artık güzel karelerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim Sessiz Kaldım :) Evet evet iki gündür fotoğrafa vurdum kendimi zaten :)

      Sil
  14. Küçük mavi çiçekleri ne kadar sever ve toplardım küçükken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi mineleri ben de çok severim Küçük Mucizelerim :)

      Sil
  15. Ne oldu da bozuldu? Kaçırmışım ben mevzuyu. İlk fotoğraf favorim oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olduğunu ne sen sor ne ben söyleyeyim Burcu. Tamamen benim yüzümden, Kars'tayken bozulmuştu..

      Sisin büyüsü :)

      Sil
  16. Resimler bahar bahar kokuyor. Ben de çok mutluyum sonsuz geldi ocak subat bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar havası hepimize iyi gelecek Derya :)

      Sil