Bu Gece Gökyüzü Işıl Işıldı

Mart 05, 2017


Yıldızlar hiç olmadıkları kadar parlak gözüküyorlardı yanlarında ay olduğu halde.


Işık kirliliğine inat ortaya dökülmüşler..


Ve ay, her hali başka güzel ay.


Karanlık yüzünü bile aydınlatmıştı sanki.


Büyüleyici..


Çamaşır toplamayı bile unutmuşum makinamın peşinde koşarken.


Ah dünya... Sen var ya sen..

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Ne kadar güzel kareler bayıldım gece ve ay rüzgar ellerinize sağlık sevgililer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sessiz Kaldım, iyi geceler :)

      Sil
  2. Ne güzel kareler... Yarın da hava güzel olacak sanırım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle olacak Persephone :) Ne diyorum ben, yarın oldu zaten, evet öyle gibi gözüküyor şu anda :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  3. Gökyüzünü izlemek en sevdiğim şeylerden :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Her defasında tamam bir daha ay fotoğrafı çekmeyeceğim diyorum, yine beni büyülüyor, makinamın başına gidiyorum Evde Yazar :)

      Sil
  5. Yolda yürüyordum tesadüfen kafamı kaldırdım tam tepemdeydi büyüledim resmen sanki ilk defa gökyüzü bu kadar güzel oluyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar yıldızlı parlak gökyüzü her zaman olmuyor Yaşampare, çok güzeldi dün gece :)

      Sil
  6. İlk 2 fotoğraftaki yıldızları görmem uzun sürdü, video çıkacak diye beklediğim doğrudur :D Dün Ay bir başka güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, aslında sırf o yüzden şarkı eklememiştim Belle, büyütüp de görebilelim diye :D Müzik eklediğimde şarkı falı etiketi de koyuyorum aklında olsun :)

      Sil
  7. Bütün gün hava da harikaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi gerçekten İlknur,tam bahar havasıydı :)

      Sil