Oradan Buradan

Şubat 22, 2017

Gülten Dayıoğlu'nun Mo'nun Gizemi serisini okuyorum bu sıralar. Bizim zamanımızın Fadiş'inden nerelere gelmiş kitapları. Bilimkurgu had safhada, hayran oldum :) Çocuklar için güzel bir seçenek, aklınızda olsun.

Geçen gün Lion'u seyrettik sinemada. Güzel bir filmdi, hele gerçek hikâye olması daha da güzeldi. Dünya üzerinde ne iyi insanlar var dedim. İzlemediyseniz tavsiye ederim.

Bugün üniversiteden bazı arkadaşlarımla buluşacağım. Amerika'dan geldi birisi. Yirmi beş senedir görmedim sanırım.

Haftasonu da bizim çekirdek kadro buluşuyoruz. Terapi gibi olacak :)

Bu arada hapishane kaçkını fotoğraflarından çektirmem gerek.Hem de çok tane, pasaport yenilemek için önce nüfus cüzdanı işini hallettirmek gerektiğini yeni fark ettik. Umarım kısa sürede çıkar, bizimki önemli değil de Can'a lâzım tabi :)

Ay,benim oğluşum oy kullanacak :) Bu arada önemli hatırlatma, seçmen listeleri bu ayın 26 sına kadar açık. Kontrol etmeyi unutmayın. Ondan sonra düzeltilmiyor.

Yaz tatili planlarına hafiften başlamış olabilirim.

İzmir'e Bilgiç'le gitsem mi bilemedim.

Biri benim mutfağımı bir temizlese. Tamam tamam, bugün olmaz ama yarın düşünürüm bir şeyler.

İşte böyle.

Can'a yazdığım vatsap mesajıyla bitireyim yazıyı, gülümseyelim biraz :)


Devamı yine alışveriş listesine bağlanmış ama olsun onu görmüyorsunuz nasılsa :D

Günaydın hepinize :)

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Ben sevkili mesajını es geçip,listedekilerle ne pişirilebilir onu planladım hemen hihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, patates kavurmalı yumurtaaaa Sevda :)

      Sil
    2. Bülra'nın (ıvır zıvır ens.) son yayınındaki benim yırumuma baksana,güze bir sürpriz var orada

      Sil
  2. hahah whatsapp konuşmanıza bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirmi altı seneden sonra bu kadar olur ancak Özlem :)

      Sil
  3. İçimden (amin) dedim yemin ederim. Hepimize nasip etsin.

    YanıtlaSil
  4. Hhahahah süpersin sen yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mesajı atarken Can'ın yanımdaki koltukta oturduğunu söylemeyi unutmuşum Nesrin :)

      Sil
  5. Hahahahah bizde de mesajlaşmalar çoğunlukla listeden oluşuyor :)) İşlerin kolaylıkla hallolsun inşallah Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten vatsapı kâğıttaki listeler kayboluyor hep, buna ne çözüm bulalım derken icad etmişler Gökçe :)

      Amin, teşekkürler :)

      Sil
  6. Hahaha... Günaydın Handan. Mesajına çok güldüm. Ama arada yapmak lazım şekerim. Seni seviyorum falanda demek lazım:))))

    YanıtlaSil
  7. Hahaaa :) tek liste yapan ben değilmişim demekki.Adam işen çıktm askm yazio bende ekmek,süt,peynr die liste yapiyorum.Tüm bayanlarmı aynı olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee birilerinin liste yapması lâzım Annesi'nin Prenses'i :)

      Sil
  8. Afiyet şeker olsun.Listedekilerde,Aşk ve meşkde...

    LİON içim dışıma çıktı,bben komedi seyredecem,kaldıramıyorum artık...
    Arkadaş muhabbetleriniz bol- ve-tekrarı olsun.
    Oğluşada HAYIR lı oylar olsun.
    Milletvekili olur inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından film mutlu sonla bitiyordu Merih, ben de mutsuz bitenlere dayanamıyorum.

      Arkadaş muhabbetimiz harika geçti. Altı saat hiç durmadan konuşup gülmüşüz, altı gün de sürebilirdi bu :)

      HAYIRlı olur inşallah :)

      Sil
  9. Bu arada MİM daveti aldın haberin olsun...!

    YanıtlaSil
  10. Gülten Dayıoğlu, çocukluğumun yazarı <3 Yine gezmeler var demek, bekleriz fotoğrafları :) Ben de anneme sonunda Whatsapp'ı açabildim. Önceki telefon hafıza sorunu çıkarıp uyuz ediyordu bizi (evet telefon da değişti) İleride ne olur bilemem ama şu anda yeni aşıklar gibi yazışıyoruz birbirimize :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten Dayıoğlu benim de çocukluğumun yazarı Belle :D

      Bakalım gitmeye henüz karar veremedim, inanabiliyor musun üşeniyorum :)

      Hahaha, anneciğin güle güle kullansın telefonunu, bol muhabbetli günler :)

      Sil
  11. Handan bayıldım: )))))
    Senin mutfaktan benim mutfaha geçse ya gelen,neredeyse iki ay oldu eve uğramadım herif ne hale koydu kimbilir haftaya gitcem artık korkuyorum 😄😄😄
    Isin gücün yoksa hatta varsa da git bence bilgicle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha senin mutfağa da yollarım hemen Tuba, acil ihtiyacın var gibi duruyor :D

      Bir yanım git diyor bir yanım puff modunda, dur bakalım ne yapacağım :)

      Sil
  12. Ilahi :)))
    Gelen cevabi da yazsaydin keske. Adamcagiz ne tepki verdi kimbilir?

    Bilgic le git derim nacizane...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen cevap yok De Kubad, o mesajı attığımda zaten Can yanımda oturuyordu 😁

      Hımm, git diyenler çoğunlukta gibi, bir düşüniim bakiim :)

      Sil
  13. Ahahaha, süper yaa:)) Mesaji Erkana'da gösterdim , birlikte güldük, cok sekersiniz siz yaa:))

    Lion'u duydugumdan beri cok merak ediyordum, burada henüz gelmedi sinemalara hala, sanirim yarin geliyor ama bekleyemedim Türk sitelerinde görünce, internetten izledim. Oysa sinemada izlemek istiyordum illa... Ama cok güzeldi yaa. Bayiliyorum böyle gercek hayat hikayesinden alinmis filmlere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorsun bizim romantizm bu kadar Ayşecim :D Erkan'a selâmlar :)

      Evet ya ben de çok seviyorum gerçek hayat hikâyelerini. Hele ki böyle sevgi ve iyilik dolu insanların kötüleri bertaraf ettiği mutlu sonla bitenleri :)

      Sil
  14. Handan, en azından yaptığın listeyi alacak biri var. bizde listeyi o yapıyo, ben alıyom:)))Bilgiç İzmir'e yalnız gelemez annesi, o daha çok küçük. Sen de gel:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha,evet o kadarlık bir şansım var Çenebaz :) Bilgiç daha küçük ha,peki :D

      Sil