Freejack

Şubat 10, 2017

1992 yapımı bu filmi her halde o sene sinemada izlemişimdir :)

Geçenlerde televizyonda rastladığımda kaydettim. Çocuklar da izler belki diye. Çocuklar o kadar yoğun ki bugün ütü yaparken kendim bakayım bari dedim :)

Eski filmlerde zamanda ileri gidilmesine bayılıyorum :) 1991 de geçen filmde 2009 yılına ışınlanan kahramanımız ozon tabakası gitmiş karanlık bir dünyaya geliyor.

En çok güldüğüm de gelecekteki süper gereçler bol düğmeli, tuşlu falan. Hahaha dokunmatik ekran hayal etmeye daha var dostum.

1992 benim yüksek lisansa başladığım ingilizce hazırlık okuduğum yıldı. Bilgisayarlar disketliydi. Şehir efsanesi gibi Bilkent'te bilgisayara girip dünyanın herhangi bir yerindeki kütüphaneye ulaşabiliyorlarmış diyorduk :D

Ve sanırım seksen yedi yılından itibaren doksanların sonuna kadar vizyondaki hemen her filme gitmişim :D


Neyse dağıldım iyice.

Bence hâlâ çok keyifle izlenen bir film Freejack.  Tavsiye ederim :)

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Demek dokunmatiği hayal edememişler kıyamam :)))
    Şimdi bir an oytunu düşündüm, Arrivali seneler sonra izleyip ulen uzaylıları ne biçim hayalet etmişler, halbuki onlarda bizim gibi diyecek acaba ahahahaaa :))
    tamam uçtum kabul ediyorum :)))

    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha , belli mi olur Şebnem , herşey uçarak değişiyor :)

      Ben de seni öptüm kocaman :)

      Sil
  2. Hahahahah,teknoloji ne yazık ki filmlerdeki kadar hızlı gidemiyor.Anca telefon üretiyorlar.Geleceğe Dönüş'teki 2015 neredeeee,yaşadığımız 2015 nerede de mi ama,hihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgehan hâlâ o filmdeki ayağa giyince kendiliğinden bağlanan ayakkabıyı bekliyor Sevda :)

      Sil
  3. Eski filmler her zaman şyidir, efendim :)

    YanıtlaSil
  4. İzlemek gerek ama bu ara öyle yoğunum ki :((Teşekkürler Handan :))

    YanıtlaSil
  5. Film paylaşımlarını okumak iyi geliyor ön bilgi ediniyoruz emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum film paylaşımlarını Evimin Güncesi :)

      Sil
  6. Vizyona giren her filmi izlemek! Rüya gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha şimdi kılımı kıpırdatıp gitmiyorum bile sinemaya Zülâl, ama o zamanlar film izleyebilmenin en güzel yolu sadece sinemaydı. Üstelik her filmi de merak ediyordum :)

      Sil