Kırk Yıllık Kardeşim Olur Kendisi :)

Ocak 12, 2017


Benim bebeğimdi o.

Birlikte devirdiğimiz sandalyelerin üzerinde oynardık. Ayaklarımın üzerinde zıplatırdım. Televizyon kutusunun içinde mutlulukla bambaşka dünyalara yelken açardık.



Üç dört yaşlarında satranç öğretmiştim, altı yaşından sonra da yenemedim zaten. Okula gitmeden hece tablosunda b ile a ba olur dedim okumayı öğrendi.


İki sandalye arası çarşaf serip çadırımızda evcilik oynardık. Petit beure bisküvi suyla ezilerek çok özel yemeklerimizi yerdik.

İskambil kâğıtlarından yollar, ilaç kutularını kaplayarak evler yapar kocaman şehirler kurardık.

Bir ablanın hayalindeki kardeşti kendisi. Hâlâ da öyle zaten.



İyi ki doğdun Ömer Kürşad. İyi ki benim kardeşimsin. Gurur duyduğum, hayran olduğum,  canımın içi.

Kırk yaşındasın ha, vaaay be. Daha dün gibi sarı kıvırcık saçlı, yere boylu boyunca uzanıp elindeki arabasını sürerken "Katuz sapataaa" diye bağıran şeker çocukluk hallerin.

Nice huzurlu,sağlıklı, mutlu ve güzel yıllara.

Benzer yazılarım

41 Yorum yap

  1. Erkek kardeşin olduğunun farkında değilmişim :)
    Mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, şaşırdım bak Şenay :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. mutlu yılları olsun birlikte sağlıkla huzurla yaşayın .. ♥

    YanıtlaSil
  3. Kardeşinin adını okumadan fotosunu gördüğümde kadın zannettim abla :D
    Nice mutlu yılları olsun kardeşinin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel çocuk, napalım Kerime :D Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Ben bile duygulandım.Böyle durumlarda yengeç yanım ortaya çıkıyor sanırım(yükselenim yengeç aileyi sever :)) Mutlu mutlu yılları olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar kürşaddddddd
    Yakışıklıdır kerata
    Any:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee, otuzdan bi yaş yukarı da gözükmüyor zaten, di mi Any :)

      Sil
    2. Ehehe otuz altı da bize yakışıyor tabi bu durumda :D

      Sil
    3. Daha da eveeettt😅😅😅😅

      Sil
  6. çok tatlı foto da sölediklerin deee :) karpuz satıyorum mu demek ooo :)

    YanıtlaSil
  7. İlaç kutularını kaplayıp ev yapmak ve çarşaftan çadır aynı biz:) Mutlu yıllar kardeşine,iyi ki doğmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeldi o zamanlar, değil mi Bahar :)Teşekkürler :)

      Sil
  8. Ah o kardeşlik halleri. İyi bilirim ben de bir yarı anne -abla olarak. Kardeşinin doğum günü kutlu olsun. Birlikte daha nice mutlu, sağlıklı, eğlenceli yıllarınız olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül Küçük Anne'yi okumuş küçük annelerdik biz Çenebaz :) Teşekkürler canım, amin.

      Sil
  9. Mutlu yillar kardese.
    Meslegi ne oldu bu dahinin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astronomi ve Uzay Bilimleri'ni bitirdi ama harika çizer, bilgisayarda modelleme yapan, İstanbul Kıyamet Vakti, Kader Mühürleri gibi çok güzel online oyunlar ortaya çıkartan bir astronom kendisi :)

      Teşekkürler :)

      Sil
  10. Ne güzel bir aile tablosu. Yüzünüzdeki gülücükler eksik olmasın. Kardeşinize mutlu yaşlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Persephone, teşekkürler, benden de sevgiler :)

      Sil
  11. Kardeş gibisi var mıdır hiç :)
    Nice keyifli, mutlu yaşları olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç yok tabi ki Şebnem :) Teşekkürler :)

      Sil
  12. Nice mutlu yıllar Handan'cığım, Allah ayırmasın.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde, amin. Benden de sevgiler :)

      Sil
  13. Rabbim sizi.birbirinize bağışlasın Handan.nice yıllar hep birlikte sevgiyle yoğulurmağa devam edin inşallah güzel şeyler bunlar elimizde hep sevgi kalsın dilerim❤

    YanıtlaSil
  14. Eminim ki kardeşini hiç kıskanmamışsın Handan. Onun varlığı seni hep çok mutlu etmiş:)
    Resimler her şeyi anlatıyor.
    Ee, iki kaliteli hanımın elinde büyüyen çocuk da kaliteli olacak elbet :)
    Çok ama çok mutlu yıllar geçirin birlikte. Sağlık ve huzur içinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kıskanmadım Zeugma, ben onu o kadar çok istiyordum ki :) Teşekkür ederim canım, amin.

      Sil
  15. Mutlu yıllar ömer kürşad,sen ne tatlı bir ablanın kardeşisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok tatlı br kardeşin ablasıyım Mehtap :) Teşekkürler :)

      Sil
  16. Nice güzel yaşları olsun Ömer Kürşatın.

    YanıtlaSil
  17. Abla iyi olursa ,gerisi teferruat...
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  18. Mutlu yıllarınız olsun... Fotoğraflardaki gülen yüzlere bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sezer:) Gözlerimizin içi gülüyor, değil mi :)

      Sil
  19. Birlikte nice mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  20. 3 ay olmuş cevap girememişim, hep aklımdaydı oysa ki:)

    Öncelikle hazırladığı harika sayfa ile canım ablama, buradan güzel dileklerini paylaşanlara çok çok teşekkür ederim. (Kadına benzeten dostlara teessüflerimi sunmakla birlikte:)

    Katuz sapata konusu muallak, onu dedim mi bilmiyorum, diğerleri hakkında evet doyasıya yaşadık çocukluğumuzu... Ablam sayesinde de çocuklukta 80'ler gençliğini, yetişkinlikte de 90'lar gençliğini yaşamış oldum, çift ana dalda gençlik yaşadım. İkisi hakkında da sorun anlatayım :)

    O da tabii benim sayemde kardeş ve cetvel takımı sahibi oldu. Ayrıca "kızdırmalarımla" harika bir stres atma velediydim. 5 dakika içerisinde hem öfkeyi hem de hüznü yaşattım ablama :) Hiç kıyamaz bana...

    Fotolar çok güzel ama küçüklüğümüz o fotolardan çok daha güzeldi. Özellikle ablam sayesinde güzelliklerine vakıf olduğum bir çok müzik aklımda değişik, ilginç ve büyülü anları yeniden canlandırır, hani o bildik hissiyatlar... Neyse sevenleri o müziklerle başbaşa bırakayım, başlığa bayağı retro insan yazmış :) Öpüyorum herkesi...

    https://www.youtube.com/watch?v=icyPFsIcAV0
    https://www.youtube.com/watch?v=YfoIF8zpVCw
    https://www.youtube.com/watch?v=r0Enno5YLtA
    https://www.youtube.com/watch?v=A6E4GOAI2t4
    https://www.youtube.com/watch?v=pIgZ7gMze7A
    https://www.youtube.com/watch?v=HGDmBLAPikU

    daha çook var da gerçi...

    YanıtlaSil