Kumaş Peçete

Aralık 07, 2016


Peçetelerimi çok sevdiğimi söylemiş miydim :)

Kullanmayı da seviyorum, sadece çekmecede durmuyor. Özel günlerde, kalabalık yemeklerde sofraya bambaşka bir hava veriyor.

Beyaz iş masa örtüleri, dantellerle falan uğraşmak zor gelmiştir hep ama bu kadarını başarabiliyorum :)



Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Çok güzeller. Onlara ağız nasıl silinir? Sanırım çekingenliği attıktan sonra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle beyaz seçiyorum ki temizlerken kolay olsun Yasemin. Yağlar bulaşık deterjanı sürerek çıkıyor, salça gibi renkler güneşe asınca uçuyor. En son çare çamaşır suyu oluyor ama pek fazla ihtiyacım olmadı ona :)

      Sil
    2. Güneşe asınca salça lekesinin uçması??? Bayıldım :)

      Sil
    3. Ben de öğrendiğimde bayılmıştım Dağınık Anne :)

      Sil
  2. Masada muşamba örtü değil de kumaş örtü kullanmayı seviyorum ben de. İnsanın kendine de değer vermesini seviyorum. Günlük yemeklerimizde kumaş peçete değil de kağıt peçete kullanıyoruz.
    Peçeteleriniz çok şık. Peçete katlamak da bir sanat değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de masa örtülerim beyaz kumaştır :)

      Evet gündelik hayatta kullanılmıyor tabii ki, o kadarını yapamam :) Ama misafir varken seviyorum kumaş peçete kullanmayı :)

      Peçeteleri katlayarak harika şeyler yapıyorlar, hayran olmamak elde değil :)

      Sil
  3. Çok şık peçeteler... Kumaş gibisi var mı! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok geeçekten de. Benden de sevgiler Persephone :)

      Sil
  4. Çok güzeller. Özellikle deseni kare gibi olana bayıldım. Bende olsa da üstüne salça dökülse oturur ağlarım herhalde. Yok, ben sofraya koyamam, çekmecede durur, arada bakar sever geri koyarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salça dökülen şeylere hiç ağlamıyoruz De Kubad, hemen güneşli bir yere asıyoruz, akşama bakıyoruz bütün salça lekesi uçmuş. Sadece yağ lekesi kalır geriye ona da hemen bulaşık deterjanı döküp çamaşır makinasına atabiliriz artık :)

      Sil
  5. ruhu şık olunca insanın:)))
    sevgiler çokkkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik ve zarif şeyleri seviyorum Havva, ama vaktimi fazla alır , onlar bana değil de ben onlara hizmet edersem hemen yan çizerim :)

      Sil
  6. Bende de hiç böyle huylar yok :( Tam bir erkek profili gibi benim tarzım :( Kağıt peçete kullan at :) Sen tam bir hanımefendisin valla özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündelik ben de kâğıt peçete kullanıyorum Yurdagül, her zaman kumaş kullanmak enerji ister :) Ama özel sofralarda çıkartıyorum. Eh, benim kalabalık sofram da bol olur :D

      Sil
  7. sağdaki peçete antika işi. bana orta okul iş bilgisi derslerini anımsattı. pazar gecelerinin yetişmeyen ödev sıkıntısını:))))herkesin derdi başka:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha evet ya, bizde de vardı o ders Çenebaz. Etaminler, yelekler, pijama dikmeler. Çok da komik bir hocamız vardı, gıcıktı da aynı zamanda :D

      Sil
  8. Kenarı antika işi olanı alayım lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen efendim, siz geldiğinizde onu kullanırım :)

      Sil
  9. soldakinden bende de biryerlerde vardı saki ama kimbilir nerede:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ödev veriyorum Şapşik Anne, hemen buluyorsun onu :P

      Sil
  10. Kumaş pecete de masada çok şık ve zarif duruyor.

    YanıtlaSil