*~*~*~*~

Aralık 06, 2016

Hiç görmediğim güzel insanlar
Biliyorum aslında her yerdesiniz
Yüreğinizdeki iyilikle
Dünyanın yaralarına merhem oluyorsunuz
Sessizce
Kapınızın önündeki su kabı
Okşadığınız çocuk başı
Bağışladığınız kitap
Deniz yıldızlarını suya aran adam misali
Birisinin hayatına ışık yakıyorsunuz.

Sizi bilmiyoruz çoğunlukla
Duymuyoruz

Her yerde kötülerin haykırdığı bu günlerde
Kendimi çok yalnız hissettiğimde
Diyorum ki
Bunca kirli şeye rağmen hâlâ ayakta olabildiğimize göre
Dünya yok olmamış, altında oturacak ağaç gölgesi bulabildiğimize göre
İyilik ve güzellik yaşıyor bir çok insanın yüreğinde
Sessizce

Biliyorum aslında her yerdesiniz...


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Aslında senin de blog adın gibi hepimiz biriz ve bütünüz :) İyi gecelerrrrrr :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç ummadığım bir yerde biriyle karşılaşıyorum umutlarım yeşeriveriyor...İyi insanlarda var bu dünyada....iyi geceler Handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür ki varlar Sertaç, üstelik düşündüğümüzden daha da çoklar.

      Sil
  3. her yerdeyiz tabiki.. bi bilebilse herkes aslında herkes heryerde, kimse tek değil, bi bilseler... neler olacak neler...

    sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  4. Hah işte Handan olumluya odaklanmamiz gerek. Neye odaklanirsan o artar. Tabi ki var . İyi insanlar güzel insanlar onları görmek gerek karamsar olduğumuzda. Güzel yazı olmuş umut dolu olumlu yazıları ayrı bi seviyorum

    YanıtlaSil
  5. Daha dün ablamla bu konuyu konuştuk Handan,aslında çokuz ve her yerdeyiz,sadece yüzeye çıkmamız lazım.Yüzeydeki buzu kırmamız lazım.

    YanıtlaSil
  6. Dünya iyi insanların hatırına ayakta duruyor.

    YanıtlaSil