Bilin Bakalım Nerede ve Kiminleyiiz :D

Aralık 10, 2016


Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Aaaa, aaaa :)))
    Hahhahaha,
    Handan balayındaaaaa :) di mi?
    Yoksa yanıldım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa anneciğinin mi yanında??

      Sil
    2. Hahaha balayında da iyi fikirmiş De Kubad :)

      Sil
    3. De kubat... Sensin "anneciği" :D

      Sil
    4. Ayhhh :D
      Cuvallamak bu olsa gerek. Ne yapsam yorumlari silsem mi aceba?
      Ehe.
      Saat 2ydi, bi de ben hala lohusa sayilirim ya kafa gidik hani :)))
      Yoksa ben anlardim sizinle oldugunu :p
      Hahhaha,
      Yavastan yavastan ikileyim ben.

      Sil
    5. Hahahaa!! Çok şekersiniz yaa. 😁 taam affettim gitti. Bidaa olmasın dermişim:)))

      Sil
    6. Hahahaha😂😂😂

      Sil
  2. Yurtdışına mi çıktınız? Öyleyse süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç günlük bir kaçamak yapıyoruz Zülâl.

      Sil
  3. Uzaklarda, yeni, yıl ağacı önünde... Kiminle bilemedim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek yakında uzun uzun anlatacağım Yasemin :)

      Sil
  4. Size inanmıyorum yaaaaaaaaaaaaa :)))
    Hahahahahaaaaa :)))
    Siz kanatlanmışsınız ama Ayşe'de kanatlanmış belli gülüşünden :)
    Duble süper birşey bu :))
    Boolll eğlenceler canlar. İkinizde birbirinizi benim yerime öpmeyi unutmayın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, şıp diye anlamış bak :D Birazdan buluşunca öperim Şebnem :D

      Sil
    2. Evet Şebnemcim, uçuyorum uçuyorummm!!! Ağzım kulaklarımda iki gündür (senleyken olduğum gibi):)))

      Sil
    3. Ben de seviyorum siziii :)

      Sil
    4. Ayşe üçleme yaptı Şebom.Önce sen,sonra ben,en son da Handan.Sonrasında Mevlüde ve benle bir üçleme daha yapacağız inşallah 😍

      Sil
    5. Ben de üçleme istiyorum, bende beşleme istiyorum, bende hepsileme istiyorum :)))
      Gözleme açayım size yahu, yazın buraları şenlendirelim hadi :))))

      Sil
  5. Dortmund!...bana da.uğrarsın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen de burada mısın Sevgi :) Keşke uzun gelseydim, kesin uğrardım sana da canım :)

      Sil
  6. iyi eğlenceler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. Bol eğlenceli, güzellikler ile dolu bir tatil olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ayseeeee, Handaaaannnn, eee ben? ben? bennnn????
    Banada gellllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım, dönüyorum yarın sabah. Sana da geleceğim bir gün söz.

      Sil
    2. Mevlüde ben de dedim,ben de ben deeee

      Sil
    3. Bekliyorum en kisa zamanda Handan.
      Sevdaaaaa sen hemen gel :)))

      Sil
  9. Aaaaa Ayşe abla süpersiniz yaaaa ne tatlısınız harikaaaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nesrin :) Noel pazarını da gördüm nihayet :)Senin de kulaklarını çınlattık orada canım :)

      Sil
  10. Yurtdışına kaçılmış... Şahane... Keyifli tatiller... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Aysenin blogunda gördüm tesadüfen. Ben bloglari google plusta takip edip gidiyorum ama liste kabardikça bazi arkadaslarin yazilari kaçiyor. Sizin epey bir kaçirdigim olmus simdi tek tek okuyacagim 😊

    YanıtlaSil