Nea Moni

Ağustos 09, 2016

Saat onikiye gibi yetiştik.  İkide öğle tatiline giriyordu ondan sonra akşam açılıyordu yeniden.

Manastıra kadınlar şortla falan giremiyor. Kapıda şallar var, beline bağlayıp giriyorsun. Bizimle aynı anda gelen iki kız vardı onlar yanlarında lastikli uzun etek getirmişler, şortlarının üzerine geçirdiler girerken. Benim pantolonum vardı zaten ama keşke şalla bir fotoğraf çekilseymişim.

Doğrusu kilise kısmı bu kemer dışında pek ilgimi çekmedi. Her kilise gezerken yaptığım gibi sevdiklerim ve ülkem için dua edip çıktım.

Fotoğraf makinamla dışarıda gezindim.

Aslında burada müze vardı ve bilet almıştım ama bizimkiler almadığından rehberi pek beklemeden çıkmak zorunda kaldım.

Okullar açılsın ilk iş tek başıma müzeye gideceğim. Sessiz ve sakince uzun uzun dolaşacağım :)

Evet adadaki görmek istediğim son binayı da gezdikten sonra doğu sahiline doğru yemek yemeğe gittik.

Tanıtım kitapcığında çok güzel bir lokanta fotoğrafı görmüştüm. Tıpkı hayalimdeki gibi çıktı üstelik. Yine harika yemekler yedik.

Baksanıza çok güzel değil mi?

Öğleden sonra çok güzel bir plaj daha bulduk ama cumartesi olduğundan minicik koy çok kalabalıktı onun yerine otelimize döndük.

Sadece iki kere girdik ama otelimizin önündeki deniz de çok güzeldi.

Gece de başka güzeldi.

Ertesi gün artık adadan ayrılıyoruz ama maceramız bitiyor mu, hayır...

İki günümüz daha var, aklımda da planlar :D

1. İçimde bir his, adadan sonrası daha eğlenceli olacak diyor? :)

1. Hahaha,yok yok bir iki yere uğrayıp eve dönüyoruz artık :)

2. Ayrılmadın ellerimiiizz,hiç bitmesin bu geziii 😜

1. Aslında bu kadar uzatmaz, fotoğrafları da abartmadan kolaj yapardım ama fark ettim ki geri dönüp fotoğraflarıma tek tek bakmak hoşuma gidiyor Sevda :) Gezi de bitsin bi yerde tabe,yoruldum yahu. Aslında dört gündür hastayım zar zor ayakta duruyorum :)

3. Geçmiş olsun bacım,doktor lazım mı 😜

1. Ehehe, baktım başka türlü bize geleceğin yok hasta oliim bari dedim Sevda.Dayanamaz gelir şimdi :)

2. Telefonda şeetseydik bacım 😊 çok sıcak,kıpraşamıyom ki 😜

3. Oooo, sıcakta nezle olmıycaz,tamam,anlaşıldı 😲

4. Ne kadar güzel. Her ibadethaneye girerken olması gerektiği gibi, manastıra girerken de adabın olması hoşuma gitti Handan Hanım.
    Bu arada ben, o güzel lokantada çubuk kraker yesem bile manzara da istakoz gibi gelir <:)

1. Kesinlikle öyle gelir İstanbul Hanımefendisi :)

5. Böyle taştan bir evim olsa ne güzel olur. Bizim burada da bir kilise şapka ile geçmemize izin vermemişti. Seviyorum saygıyı.

1. Alt katı taş üstü ahşap eski tarz bir evim olsun çok isterdim ben de Küçük Mucizelerim :)

6. Handaaaan fotoğraflar harika çok beğendim.Perspektifine sağlık :)