Evet Bu Günü de Sonlandırdık (Bugünden Değil Tatilin Üçüncü Gününden Bahsediyor Aslında Yazar Ama Aynı Zamanda Bugünü de Olaya Dahil Ediyor Bababababa)

Ağustos 08, 2016

Mağara çıkışı pek de beğenmediğimiz bir sahilde kendimizi denize atıp günün yorgunluğunu bıraktıktan sonra geri dönerken gözüm batan güneşteydi.


Geçen sene Bozcaada 'da denizden batmasını izlemek için gittiğimiz gün bora çıkmıştı, toz bulutu dışında bir şey çekememiştim.


Batmasına yarım saat vardı.


İç kısımlara girmeden önceki son manzaralı yerde arabayı durdurduk. Çocuklar içeride müzik ve oyunlarıyla ilgilenirken biz arabanın arkasındaki sandalyelerimizi çıkartıp yarım saat oturduk.


Kayalara vuran dalgaların sesi,  deniz ve yeşil kokusu, içeriden oğluşların keyifli mırıltıları, yanımda elimi tutan Can...


Sadece oturduk ve izledik.






Ertesi gün yine huzur, tazelik ve yepyeni umutlarla doğacağını bilerek güneşi yolcu ettik.

Yarın devam ederiz artık :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. yarın görüşmek üzere
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Umarım ileriki yıllarda bende kızimla bu keyifli anları yasayabilirim.iyi geceler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşayacağından eminim Mehtap. Günaydın :)

      Sil
  3. Eveeet. Ben yine böyle ağzımın suyu aka aka bakıyorum ekrana. Mest oluyorum . Gün batımıda ayrı güzel oluyor sevgili Handan :) Çok teşekkürler.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  4. Ahh Handan ahh.
    Dilerim güneşin hep huzura , barışa, yeniliklere doğar.

    YanıtlaSil
  5. İyice kıskanmaya başladım bir kıyı bulup güneşin batışını seyre dalacagim bu gidisle:)

    YanıtlaSil