Siparişleri Teslim Edeyim

Temmuz 23, 2016

Zorlama suyla pozitiflik olmuyor. Daha fazla uğraşmayayım . Kendi kendime her işte bir hayır vardır diyorum. Başka türlüsü inancıma ters. Ama kaybolmuş gibiyim.

Günlük işlerin sıradanlığına kaçıyorum. Fotoğrafa, çiçeğe böceğe. Kitaba. Çocuklarıma en çok da.

Gitmeden sipariş almıştım sizden. Hepsini tamamlayamadım ama benim için çok iyi oldu onlarla uğraşmak. Belki bakmak da size iyi gelir.

Gündoğumu fotoğrafını isteyen Kerime ve Persephone, bulunduğum yer doğuya bakmadığından şimdilik eski bir yazıma link veriyorum. Harika fotoğraflar ve huzurlu minik bir video var. İşte tam şurada.

Emine, kaşınan kedi arayışlarım sürüyor. Ama dün akşam arkadaşımın bahçesinde rastladığım bu güzellik şimdilik senin olsun. Karakedi uğur getirsin.


Gülşah Metehan senin için poz verdi :)


Derya Bilgiç'le uzun bir çalışma yaptık güneşi yakalamak için. Sanırım başardık :)


Mevlüde kement bulamadık Bilgiç yakalamaya çalıştı elleriyle
:)


Ülkü çocuklar güneşi selamladılar senin için.


Sevda bu fotoğraf kendi kendisine yüklendi bloğa ha. Senin için çekmişim demek ki :)


Burcu aklımda başka türkü vardı ama onu yakalayamadım. Şimdilik bunu alalım. Fotoğrafa tıkla :)


Tigris, dört teog çocuğuyla gitmiştik tatile dört teog anası, bir akşam fotoğraf makinamla ilgilenen Bora bu fotoğrafı çekmiş. En hoşuma giden de bu olunca sana getirdim :)


Şebnem bu şeker kirpi olur mu bacım. Bir gece yolumuza çıktı. Şeker yüzünü saklamadan da poz verdi :)


Çenebaz şimdilik cırcır böceği getirdim sana ama arayışım sürecek :)


Sade bu ay fotoğrafı da senin. Yanındakiler toz değil bu sefer :)


Ve bu da hepiniz için olsun.


Güzellikler ne kadar uzak görünürlerse görünsünler uzanıp alabileceğimizi unutmayalım hiç diye..

Seviyorum sizi.

Benzer yazılarım

40 Yorum yap

  1. Sipariş fotolar çektiğini bilmiyordum güzelmiş hepsi de, eline sağlık :) ben de payıma düşeni yani sonuncuyu aldım, çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeden almıştım siparişleri, çok sık yazınca aradakiler fark edilmeyebiliyor :)

      Objektifi güzel şeylere çevirmek iyi geliyor Müjde :) Linkini verdiğim gündoğumu videosunu da izlemeyi unutma, çok huzurlu.

      Sil
  2. Harika fotoğraflar , öpüyorum sizi kocaman

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel olmuş handan ☺. Objektifine sağlık. Madem sipariş vermemişiz (verdim diye hatırlıyorum sanki 😄) o zaman payımıza düşeni alalım. Zaten onu da çok beğendim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa atladım mı diye baktım ama, yok, sipariş vermemişsin Zehra :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim Handan.
    Türkülere, edebiyata ve doğaya sığınmaya çalışıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat ve doğa bizi ayakta tutuyor Burcu. İyileşeceğiz umarım.

      Sil
  5. Gören gözlerine sağlık Handan... Harika fotoğraflar... Linktekileri görünce ne kadar doğru bir seçim yapmışım dedim;) Teşekkürler... İyi tatiller... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara bakmak bana da iyi geldi Persephone. Benden de sevgiler :)

      Sil
  6. teşekkürler Handancım, ellerine sağlık. çenebaz birine cırcır böceği yakışır, cuk oturmuş:)))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah bu açıdan bakmamıştım ama dediğin gibi olmuş Çenebaz :) Fakat anacım, unutmuşum İzmir'den taşındıktan sonra ben onları, hiç susmuyorlar hiç :)

      Sil
  7. Kirpileri öyle yakalamak çok zor olsa gerek. Bravo! Ağaçların arasındaki dolunaya bayıldım. Ona da bravo! :-)

    YanıtlaSil
  8. Harikasiniz:)) Tesekkur ederim, Bilgic yakalamakla kalmamis yollamis bana birde. 3 gundur sahane sicak vardi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, oğluşum pek becerikliymiş Mevlüde :)

      Sil
  9. huzur aldım oğluşlarınıza sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok sırıttım hepsineeee :)

    YanıtlaSil
  11. En alttakine bayıldım.
    Artı; çok manidar...

    YanıtlaSil
  12. Söylemeyi unuttum. Metehan oğluşuna kavuşmuşsun, gözün aydın Handan.
    Hoş gelmiş. Keyifli günler geçirmenizi diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür geldi oğluşum :)Teşekkür ederim Zeugma.

      Sil
  13. Bayildim hepsine... Tatiliniz keyifli gecsin Handan'cim. (yoksa bitti mi?)

    Son kareye ve altindaki cümleye de ayrica bayildim...

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir mola sonrası yarın yine yollardayız Ayşecim. Teşekkür ederim :) Ben de öpüyorum seni.

      Sil
  14. veda yazısı gibi olmuş sen de gitmiyorsun değil mi.. uğrayamıyorum çook zamandır bir süre daha muhtemelen uğrayamayacağım oğlanın hastane işleri dolayısı ile ama gitme noluurr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken bana da öyle gibi geldi, hatta başlığı değiştirdim yanlış anlaşılmasın diye Şapşik Anne. Yok bloğumu bırakmıyorum, tatil molası :)

      Sil
  15. Ahhhh çok teşekkür ederim , çok mutlu oldum 😉❤️

    YanıtlaSil
  16. Pek şirince, aldım kabul ettim kara kuzuyu Handan bacı. Eline sağlık hepsi çok güzel fotoğrafların. Umut gibi... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emine, sonradan çektiğim yavru kedilerim daha güzel galiba, onlar da senin olsun :)

      Sil
  17. Ne güzel siparişler bunlar. Bayıldım her bir kareye.

    YanıtlaSil
  18. Görsellerin hepsi birbirinden güzel harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelliklere bakarak ruhumu güzelleştirmeye çalıştım Esmanur. Teşekkürler :)

      Sil
  19. ah kabul etmezmiyim hiç minik kirpimi :)))
    Dikenini sevdiğim, minik suratlım diye...
    Hoşgeldin bu arada Handancım. Okudum daha önce yazdıklarını ama kolum kalkmadı yorum yazmaya...
    Yeni yeni kendime geliyorum..
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil