Bu Blog Sahibesi Bugün Çekilmiyor Anacım Sonra Gelin :)

Temmuz 10, 2016

Tam dört defa yazıp herbiri başka iç sıkıcı olduğu için sildikten sonra bu sabah bir şey yazmamaya karar verdim :)



Günaydın millet :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Eyi ettin anacım, benim de blog okuyasım yoktu :) ❤

    YanıtlaSil
  2. Cicekleri konusturmussun bugun, selam!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım muhabbetleri benden daha iyiymiş Mevlüde, onlara verdin sayfamı :)

      Sil
  3. :))))tamamdır:)) menekşeler çok güzel:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Geleni de boş çevirmeyeyim bari, gözü gönlü açılsın dedim Müjde :)

      Sil
  4. Bence çok şey anlatmışsın ;)

    YanıtlaSil
  5. Gün geçti akşam oldu rahatlamışsındır artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlama halim bir sonraki yazıda Gezgin Kova, okuma listesine düşmeyi başarırsa göreceksiniz :)

      Sil
  6. Güzel fotoğraf :)

    YanıtlaSil
  7. Acısı sonraki yazılarda çıkacaktır bunun :)

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Handan, bugün nasılsın? Nedense bu aralar ben de meymenetsizim gerçi normal şartlarda da sevgi pıtırcığı değildim ama olan bitenlerden dolayı mutluluklarım hep anlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sıkıntım biyolojik Burcu, aylık mutad patlama durumları bir de işler binince üstüste.

      Zaten sıkılmakları yazmayı sevmiyorum başka türlüsü de bu ortamlarda sırıtıyor,ne yazacağımı şaşırdım.

      Sil
  9. Canım benim bloğuma yorum bırakmışsın
    beni merak etmişsin Allah razı olsun memlekete gitmiştim yeni geldim ondan sesim soluğum çıkmıyordu.inşallah yine buralardayım sevgilerimle.... :)

    YanıtlaSil
  10. İyi de senin günün aymamış ki daha :)

    YanıtlaSil
  11. Ben biraz geç kalmış olduğum için, o zaman iyi akşamlar 😄💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumu geç fark ettiğim için gecikmiş bir günaydın Zehra :D

      Sil