Tırnak Teli

Haziran 07, 2016

Düne kadar bilmiyordum. Oğluşu hastaneye götürüp de minik bir operasyon gerekli dediklerinde hemen araştırmaya başladım. Tek bir yerin dediğine atlamam genelde, hele ki operasyon falan anında karar veremem. Oldu bittiye getiriyorlar gibi gelir.

Tırnak batmasına karşı tel diye bir şey çıkartmışlar. Eskisi gibi kesip biçmeden küçük bir tel yardımıyla tırnağı düzleştirerek batmasını engelliyorlarmış.

Bir ayak sağlığı merkezine götürdük bugün Bilgiç'i. İltihaplı da olsa o telin takılabildiği bu sayede daha kolay iyileşeceği söylendi. Beş dakika sürmüyor taktırmak. Bizimkisi biraz daha uzadı çünkü takarken tırnağın altından aktı birikenler.


İşte böyle bir şey. Teli sabitlerken üzerine boncuk falan takıp süslüyorlarmış da, benim hoşuma gitti görüntüsü. Tabi Bilgiç'e boncuk takmadık, kurukafa istiyoruz dedik bir dahakine ;)

Tel takıldıktan sonra ayda bir gidilip yenileniyor. Yetişkinlerde bir yıl, çocuklarda daha hızlı uzayacağından sekiz ayda falan tırnak tamamıyla uzayıp yenilendiğinde işlem bitiyor. Bu arada siz normal hayatınıza devam ediyorsunuz,  hiçbirşeyi engellemiyor.

Tel 350 TL,  yenileme 75 TL. Tırnak batmasına kesin çözüm diyorlar. Göreceğiz bakalım.

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Ay geçmiş olsun. Telle sorun çözülür bir daha sıkıntı yaşamaz inşallah. Bu arada Bilgiç çok büyümüş geldi bana. Boyu bayağı uzamış. Stüdyo çekimi fotoğraf çok hoştu. Nedense seneler sonra çocuğuna göstediği geldi aklıma. Çekimde dramatik değil, capcanlı ama ben duygusalım herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzadı bu sene boyu BT :) Ben de çok sevdim stüdyo çekimlerini.

      Hahaha anne olunca bu mezuniyetlerde duygusala bağlanıyor insan otomatikman :)

      Teşekkürler :)

      Sil
  2. inşallah kesin sonuç olur da rahatlar tırnakçıklar..
    geçmişler olsun

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Pınar, teşekkürler :) Benden de sevgiler.

      Sil
  3. İlk kez gördüm. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Zülâl, onun için herkese haber vereyim dedim. Teşekkürler.

      Sil
  4. geçmiş olsun
    valla çok iyi oldu öğrendiğim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Havva. Başa gelmeyince öğrenilmiyor, öğrenince de hemen paylaşasım geliyor :) Benden de sevgiler canım.

      Sil
  5. geçmiş olsun handancım. eşimde de çok olur bir keresinde kesmişlerdi. iyi bir yöntemmiş en azından engelliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yöntemle kesilmeden halloluyormuş,aklınızda bulunsun Derya. Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Geçmiş olsun. İnşallah bu yöntem işe yarar, oğluş en kısa zamanda iyileşir :)
    Değerli paylaşımın için çok teşekkürler.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sade.

      Umarım iyileşir,iltihap bir geçseydi rahaylayacaktı.

      İşe yarar bir şey öğrenince paylaşmadan duramuyorum :) Çok şeyler öğreniyoruz birbirimizden.

      Benden de sevgiler.

      Sil
  7. Evet bunu bi arkadaşım da yaptırdı. Buradaki ayak bakım merkezine biz de eldeki siğil için gittiğimizde görmüştüm. Tel çıktıktan sonra da her ay tırnaklarını oraya kestirmeye gidiyor. 20tl'ye de tırnak kesiyorlar telden sonra. Ama belki sizinki çocuk olduğu için uygulama farklı olabilir. Gelmiş geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kestirme olayı da iyiymiş Ülkü :)

      Teşekkür ederim.

      Sil
  8. İlk defa duyuyorum Handan. Benim oytununda yatkın tırnak batmasına tırnak yapısı. Hatta dönem dönem ucundan acıy-tıyor. Ayda bir adama kendim pedikür yapıp toparlıyorum.
    Bu yöntemi çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pratik bir yöntem Şebnem, aklında olsun. Bilgiç akşam okuldan bayağı rahat yürür vaziyette döndü.

      Sil
  9. Annem çok acitiyormus dedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo, acıtmıyor Şapşik Anne, iltihap da geçerken Bilgiç bayağı rahatladı, hatta tenis kursuna başladı biraz önce.

      Sil
  10. geçmiş olsun Handan.Benim eşimde de vardı ve yıllar önce operasyon geçirmişti. Halbuki böyle ne kolaymış. Aklımızda olsun yine de
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesip biçmeden çok daha iyi bir yöntem Çenebaz. İlerleyen günlerde nasıl olduğunu da yazarım yine.

      Sil
  11. handan bu gittiğiniz yer darıcadaki yer mi başka bir yer mi
    annemin tırnakları için düşünüyoruz da mailleşsek mi ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acıbadem'deki Alman Ayak Sağlığı kliniğine gidiyoruz Şapşik Anne. Dur mail atayım ben sana :)

      Sil