Pamuk İpliği

Haziran 29, 2016

Pazar sabahı Bilgiç'le  birlikte havaalanında Metos'u beklerken yanımdaki korkuluğa asılı bir çantayla aklıma bir sürü kötü şey gelmişti. İlk olarak annem burada olduğumu biliyor neyse ki dedim (Sürpriz yapacağız ya kimsenin haberi yok),  bu çanta burada patlasa ne kadar yere kaçılır ki dedim, o kadar güvenlikten geçtik saçmalama Handan dedim. O arada bir çocuk gelip çantaya bir şeyler koyup alınca rahatladım ama içimde yine de bir sıkıntı vardı, sırf şunları düşünmek bile ne kötü diye geçirdim aklımdan.

Bu akşam sofradayken Can aradı, ben indim yoldayım diye. İftar zamanı yollar da açıkmış sofraya yetişti ucundan. O yemek yerken arayan bir akrabasıyla haberi aldık. Bir saat geç inse uçağı şu anda ne durumda olurduk düşünmek bile istemiyorum. Bir taraftan da içimdeki rahatlama duygusu kendimi suçlu hissetmeme neden oluyor.

Hayatta insanın başına herşey gelebilir.  Allah'a emanetiz sonuçta ama böylesi zalimliklere isyan etmemek elde değil.

Allah, eylemleri yapanları, onları kukla gibi oynatanları, bunlardan faydalananları, masum insanların kanı üzerinden politika yapanları  kahretsin.

Nasıl bir ülkede nasıl bir dünyada yaşıyoruz?  Nedir bu insanların alıp veremedikleri. Anlayamıyorum, hiç anlayamıyorum.

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Basit değil, öyle bir plan kurmuş işletiyorlar ki. Ama Allah'ın da bir planı var elbet...

    YanıtlaSil
  2. Yalan yere üniversite mezunuyum diyen, imam hatip mezunu, Atatürk düşmanı, laiklik düşmanı, baleye seks diyen, çağdışı zihniyetli, dini imanı para olan, pkk'ya açılım yaptırıp, TSK'yı hapsettirmekten ve ülkeye ışid teröristlerini dolduran biri başa geçince neler oluyor hep birlikte yaşayarak görüyoruz. :(

    YanıtlaSil
  3. Şükür demeye bile utanır olduk Handan...

    YanıtlaSil
  4. Yatağında huzurla ölmek bir lüks oldu bu ülkede düşün artık, avazım çıktığı kadar bağırmak önüme geleni tokatlamak istiyorum o derece kızgınım

    YanıtlaSil
  5. Az önce bir önceki postu gördüm, babamızı bekliyoruz yazan, çok kötü hissettim yoksa havaaalanında mıydı diye..
    Malesef birileri böyle öldü işte.
    Güvenlik falan hikaye.
    Adamlar neticede girişte x-rayden geçmeden patlatıyorlar.
    O cihazlar bizim gibi insnaları korkutmak için, ben hep derim avmlerde vs bomba patlatacak adam x-rayden geçeyim diye mi bekleyecek. Koşarak girer patlatır işte...

    YanıtlaSil
  6. Bu postunu bile uzunca bir süre açamadım. Adamlar sosyal medyadan bile tırsıyor. Oysa onlar fildişi saraylarında oturmuş olan masumlara oluyor.

    YanıtlaSil
  7. Ne denileceğini bilemeyecek kadar üzgünüm. 2gün sonra Ata'da uçuşum var. İnsanların savrulduğu can verdiği o DIş Hatlar terminalinden nasıl geçeceğim inanın bilmiyorum.
    Şu mübarek Ramazan ayının son günlerinde elimden sadece gelen, Allah'ım ülkemizi, milletimizi, askerlerimizi, polislerimizi, her türlü kötülükten, beladan, saldırıdan koru yarabbim...

    YanıtlaSil
  8. Allah korusun hepimizi, yardımcımız olsun inşallah. Bende Ankara patlamasında eşime birşey olmamış çok şükür diye sevinirken vicdan azabı duymuştum:((((

    YanıtlaSil
  9. Şaşkınım ,üzgünüm , öfekliyim anlam veremiyorum . Nasıl bir ülke olduk .

    YanıtlaSil
  10. Çok üzgün ve sinirliyim.cumle bulamiyorum....

    YanıtlaSil
  11. CNN e kilitlendik sadece üzülerek izliyoruz... Yapılacak bir şey olsa keşke.

    YanıtlaSil
  12. Havaalanına gidiyosun orda endişeleniyosun, çarşıya çıkıp kalabalığa giriyosun orda endişeleniyosun, bir an önce işimi bitirip eve gitsem diyosun, ya da sık sık aynen dediğin gibi şu torba, şu çanta, şu oyuncağa benzeyen şey ya bombaysa ve patlasa ne yaparız, nereye kaçarız, ne kadar kaçabiliriz diyosun... İşte toplumu getirdikleri bu paranoya, şizofreni hali, bu delirmiş gözlerle girdiği mekanı on saniyede tarayıp olası tehlikeleri tespit etmeye çalışan saçma ve zavallı ruh hali...Herkesi mahvettiler, resmen toplumun ruhsal sağlığıyla oynadılar... Tez zamanda defolup giderler inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Tüm dinlerin lanetli şeytanları belaları olsun,tüm dinlerin tanrıları cezalarını bersin.Tek bir dinde beddua yetmiyor bunlara

    YanıtlaSil
  14. Zaten dünkü patlama hepimizi üzdü,kahretti. Patlama sonrası gelen bazı tepkiler ise şok verici. Biri gider turistlere bir şey olmasın der, biri yayın yasağını eleştiren can versin der ama kendi ülkesi dışında saldırı olunca da yayın yasağı yaparak ne yaptıklarını zannediyorlar diyerek hava atar. Biri kendi ülkesinin insanını düşüneceğine, kim yaptıysa onu bulacağına ya da bilinen şeyi durduracağına bunlaaar ülkemizi kötü göstermek için propaganda yapıyor der. Bazı fırsatçılar da oradan uzaklaşman için senden 100 tl gibi bir fiyat ister.
    Öncelikle söyleyim ben de bir Geziciyim. Yaptığımız her şeyde sonuna kadar haklıydık,söyleyeceğim şey yanlış anlaşılmaz umarım.Bana göre bunlar Gezi'den sonra olmaya başladı. Çünkü anladılar ki bu ülke sahipsiz değil, her söyledikleri yerine gelmeyecek. Resmen bu Gezi'de yaşadıkları hezimeti bize kat be kat çektiriyorlar. İnşallah en kısa sürede bizim yaşadıklarımızdan daha kötüsünü hatta en kötüsünü yaşarlar.

    YanıtlaSil
  15. Sokakta bir yerde bir paket görsem , yada elinde valizli biri bindiğim otobüse binse mesela aklıma maalesef o korkunç olaylar geliyor. Sokağa korkarak çıkıyorum. Milletçe psikolojimiz bozuldu. Güven ve güvenlik kadar önemli bir olguyu yitirmek korkunç bir şey. Maalesef bunu yaşatıyorlar bizlere. Evden çıkarken akşama eve sağ sağlim dönebilecekmiyiz acaba diye düşünür olduk. Sokağa her çıkışımda dua okuyorum. Bütün bu olanlar için tek bir söyleyeceğim var. İnsanın insana yaptığı eziyet hiç bir şeyde yok.

    YanıtlaSil
  16. Bucurukveben o kadar guzel anlatmis ki olanlari... Uzerine soyleyecek soz bulamiyorum.
    Gozunuz aydin, allah korumus demeye bile utanir olduk :(((

    YanıtlaSil
  17. ah yurdum.. bitmeyen yangın yeri...

    YanıtlaSil
  18. Dünya yangın yeri. İnsanların bir kısmı insanlıktan nasibini almamış yazık ki.

    YanıtlaSil
  19. Büyük geçmiş olsun. Yaşanılır olmaktan çıkarttılar bu ülkeyi...

    YanıtlaSil
  20. Handan okadar haklısın ki :((( hastalıktan ölen, tek parça defnedilen insanlara sevineceğimiz günlere geliyoruz yavaş yavaş :((((

    YanıtlaSil
  21. Heran herkesin basina gelebilecek seyler. Biz de ailelerimizi bekliyoruz bileti iptal mi etzirsek dedik ama nereye kadar? Hep korkuyla yasayan insanlara dönüstük.

    YanıtlaSil