Son Durum

Mayıs 18, 2016

Bilgiç'in fotoğraf çekimi, sınavı, proje ödevi derken bu hafta hiçbir yere gidemeyeceğimiz ortaya çıktı.

İstediğimiz gibi bir pantolon bulamadık, evdeki ile idare edecek artık.

Kayseri'ye bilet aldık.

Buzdolabı bir parça rahatladı.

Adres verenlerin paketleri bugün postaya verilecek.

Ütü bitti.

Evin süpürülmesi gerek.

Son durum bu, merak edenlere bildireyim dedim.

Merak etmeyenler, üzgünüm, boşuna okudunuz anacım :D


Benzer yazılarım

27 Yorum yap

  1. OOOh mis gibi memleket kokusu benim içinde gez anadolumun topraklarını

    senin buzdolabı rahatlamış benimki dehşet :)

    evde yatılı misafirlerim var :)

    yakında huni takıp gezeceğim :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayseri'ye sanırım hiç gitmedim Esmanur. Bakalım, yarışmadan geriye kalan zamanlarda belki görebiliriz. Geçen sene Giresun'da hiç vakit kalmamıştı. Ama orası benim memleketimdi,sevdiklerimle buluşmak yetmişti:)

      Yatılı misafir olunca senin dolabın şansı yok, daha boşalmaz o :)

      Benim huniyi vereyim ihtiyaç olursa.

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Kayseri miii???
    canım memleketim seni özledim (yok memleketi özlemedim annemi, babamı özledim)
    gitmişken, eğer şansınız olursa yerime gezin bol bol
    iyi yolculuklar şimdiden

    YanıtlaSil
  3. OOh işler güçler halledilmiş. Süpürge kolay gün içinde bir ara halledersin.
    Ufukta yolculuk var demek. İnşallah herşey gönlünüze göre olur, güzel vakit geçirir , burada bizimle de paylaşırsınız olmaz mı :)
    İçtenliğine hayranım sevgili Handan. Sevgi ve selam ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi postaneden döndüm, süpürgeye doğru yakınlaşmaktayım Sade. Kitabı elimden bıraksam neler yapacağım da ah,ah.

      Evet, tabii ki paylaşırım yolculuğumu. Bir günde üç gün yayımlayacak fotoğraf çekme kapasitesine sahibim zaten :)

      İçtenlikle paylaşıyorum çünkü buraya gelenlerin içtenliğini biliyorum :) Ya da ben öyleyim diye gelenler öyle. O kısım karışık ama paylaşmak güzel:)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. Ütü bitmiş ya devamı gelir :) Bizim ütülenecekler genelde ortada durduğundan, ütü bittiğinden tüm iş bitmiş gibi geliyor gözüme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Sevinç. Anında kirli sepeti dolduruluyor ama bir müddet görmezden gelmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  5. Uc uc bocegim, Mevlude seni bekliyooorrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, bir gece ansızın gelebilirim Mevlüde. Ay neyse ben gündüz geliim, şarkıya uyucaz diye şimdi karanlıklarda yol iz aramayalım :)

      Sil
  6. Hadi bakalım güle güle git, güle güle gel Handan'cım..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde. Haftaya gideceğiz. Bakalım bizim oğlanın apar topar yaptığı robot ne yapacak :)

      Sil
  7. kayseriye sen de gidecek miydin?

    son durum raporun da pek hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gideceğim Derya. Çok kısa bir süre ben gitmiim dedim ama hemen özüme döndüm :D

      Teşekkürler :)

      Sil
  8. Ben hiç ütü yapmıyorum :)
    İyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şunun sırrını versene Küçük Mucizelerim :) Teşekkürler :)

      Sil
  9. Günaydın Handanım...
    Biraz yoluna konulmuş galiba işler...
    Başka haftaya gidersiniz artık.
    Kayseriye seni de gitmene sevindim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz yoluna girdi Şebnem. Haklısın, başka zaman gideceğiz artık. Şimdilik Kayseri'ye saklıyoruz enerjimizi :)

      Sil
  10. Daha ne olsun ayol? Mis.
    Yolunuz acik olsun.

    Ohhh mantilar, sarmalar, pastirmaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bak niye gittiğimi şıp diye anlamış birisi :)

      Teşekkürler De Kubad :)

      Sil
  11. Bu yorum yayın dışı olsun diyeceğim de yok anam pat diye düşüyor sayfaya. Direkt ifşa (:
    Ben de dünden beri Leyla gibiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha evet burada hiç şans yok Burcu :)

      Bu leyla hali bende pek daim, dur biraz daha dinleneyim dedikçe daha da yayılıyorum.

      Sil
  12. tünaydın Handan:)))) yine bir sürü şey başarmışsın
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tünaydın Çenebaz, paketi postaladım cumaya gelir diye düşünüyorum. Umarım birbirine karıştırmamışımdır paketleri :D

      Sil
    2. çok teşekkürler. Gelince haber ederim

      Sil
  13. ne kadar ne kadar meşgulsun yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de anlamadım Deep, evdeyim, boşum, çocuklar büyüdü. Eee, bu neee :)

      Sil