Siyah Beyaz Hayatlara Renkli Dokunuşlar Gerek

Mayıs 21, 2016



Yaşamın Renkleri'ni izlemek istedi canım şu fotoğraflara bakınca.

Yoksa siz hâlâ izlemediniz mi?


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Çok ilginç bir filme benziyor. Resim bana gerçek hayattan uyarlanan Schindler'in Listesi'ni hatırlattı. Siyah beyaz filmde sadece savaşın ortasındaki küçük kızın paltosu kırmızı renkliydi. Müstehcen sahneler dışında çok güzel bir filmdi. Hatta o kız büyümüş ve filmi izlemiş yakın zamanda, psikolojik olarak çok etkilenmiş ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shindler'in Listesi bir gün seyredecepim filmler listesi içinde yıllardır Emine :)

      Yaşamın Renkleri oldukça düşündürücü bir film. Siyah beyaz bir filmin yavaş yavaş renklenmesini izlerken insan çok şey sorguluyor :)

      Sil
  2. Ne kadar hosss. Arada aradaki renkleri farketmek gerek. Izlemedimmm:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fark etmek gerek Mevlüde.Filmi izle, çok güzel :)

      Sil
  3. renkliliğin farkında olmalı...:)
    filmi izlemedim inşallah diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listede baş köşeye al, eminim çok seveceksin Bahar :)

      Sil
  4. Şu sıralar ne çok izlenecek film biriktirdim. Birazda vakit biriktirsem keşke :) Bunu da yer işaretlerine ekledim. Fotoğraflar ve fragman harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Uğur,bu film için vakit ayırmaya değer :)

      Sil
  5. Merak ettim en yakın zamanda izlemek gerekecek gibi görünüyor. Bir filmi iki kez izlemeyi çok sevmem ama schindler'in Listesi'ni ikinci kez izlemek isterim. Çok etkilenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen onu ben de Shindler'in Listesi'ni izleyeyim Gezgin Kova :)

      Sil
  6. Bende izlemedim ama izlemek için kaydettim bile <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bakalım sen de beğenecek misin benim kadar Açelya :)

      Sil
  7. Fotoğraflar şahane olmuş handanım...
    Hele o papatyalı tam tablo gibi ♥

    YanıtlaSil