Kendi Kendime Sıkıcı Konuşmalar

Mayıs 17, 2016

Yine evimiz dağıtmış ve tozutmuş vaziyette,  görüyorum ama yerimden kalkasım yok.

Yarın Bilgiç'le küçük bir kaçamak yapacağız. Sevdiklerimize yardıma gidiyoruz. Ama yarına yıllık için fotoğraf çekimi koymuşlar beş uçağına yetişebilir miyiz bilemiyorum.

Haftaya robotik yarışması var. Kayseri'de. Bizimki bu sene sınavla uğraşmaktan pek o işlere bakamadı. Neyse bir şekilde hazırlayıp gidecekler. Bu sefer ben peşine takılmayayım sosyalleşsin dedim, o da sesini çıkatmadı ama. Bir ara canım hiçbir şey yapmak istemiyor moduna girdi. Göndermeyeyim mi ben de mi gideyim bilemiyorum.  Puff.

Tören için ayakkabı aldık ama siyah pantolon beyaz gömlek almadık. Gömlek zaten giymediğinden alasım yok. İnce yazlık bir pantolon bulsaydık güzel olacaktı. Akşama baksam mı.

Çekilişi kazanan beş kişi adreslerini verdi. Paketlerini bugün veya yarın göndereceğim. Kalan altı kişi, huuu, ses verin bana.

Bızdolabı o kadar karıştı ki döküp bir düzenlemem gerek. Suya da sipariş vermeli. Çanta da hazırlamadım. Bilet de almadım.

Karnım acıkmış, gidip bir şeyler yiyeyim belki harekete geçme moduna girerim.

Neyse ben mızmızlanırken, sen şu şarkıya bak en iyisi.

Ah, 17 yaşımda, üniversite birinci sınıftaydım. Kulağımda kocaman bir radyo vardı. Elimde udumla üniversite korosunun çalışmasına giderken bu şarkı çalıyordu radyoda.  Şarkılar zamanda yolculuk yapmamızı sağlıyorlar :)



Şu George'un koltuğunda oturmak da ne hoş olurdu değil mi :)

Hadi dinle sen şarkını ben de gidip ne yesem diye bakayım. Kim bilir belki buzdolabına da el atarım o arada :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. E hadi bakalım dinleyelim :)

    YanıtlaSil
  2. uzuuun zamandır sizi takip ettiğim bloglarda yorumlarda görüyordum bi bakayım kimmiş diye. blogunuzu yarladım diyebilirim :)
    o bavul hazırlanır, dolap temizlenir aman boşverin en iyisi siz uyuyun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Kerime :) Uyudum uyudum zaten, artık bir silkelenip kalkmam gerek :)

      Sil
  3. Amaaaan sal gitsin Handan, senden kıymetlimi...
    Ama bugün bi kıyafetlere bi bak istersen, yazlık ince pantolon bulursun kesin ;)
    O adres vermeyen altı kişi umurumda değil ahahaaa, bana çıkmadığı için fesatlık yapıyım azıcık :)))
    Sen o robotik yarışmada eğleniyorsun ama :) Bir daha mı gelecek bu zamanlar, boşver git diyip kaçıyorum bende :)
    Öpüldün ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salmaktan toplayamaz moda girdim Şebnem :) Bu işler ne zamandır duruyor ben de kitap okumaktan kalkmıyorum :D

      Bilgiç'le pantolon bakmak bir ölüm. Ama bu bahaneyle yaz kreasyonunu oluştururuz belki, adam inanılmaz büyüdü bu kış:)

      Hahaha, belki kaçıran olur da kazanamayanlara şans doğar, sesini çıkartmadan dur sen :D

      Ya evet ya hemi de Kayseri, pastırma sucuk yüklenir miydim bişeyler :)

      Sen de öpüldün canım :)

      Sil
  4. Allah işlerinizde kolaylık versin. Video için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sade :)

      George'un bu albümü bütün şarkıları sevdiğim ender albümlerdendir. Enerji versin diye bunu seçtim :)

      Sil
  5. İşler bitmiyor ki Handan Hanımcığım, Pantalon belki beklemez ama boşverebildiğinizi boşverin. Yarın yine işler, yeni işler. Bu bahar vurdu bizi. Hiç iş yapasım yok. Uzanayım yatayım, hiçbir şey yapmadan öylece durayım istiyorum, olmuyor tabi :)
    İçim geçmiş benim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleri o kadar çok erteledim ki İstanbul Hanımefendisi, artık rahatsızlık vermeye başladı. Ama koşturmadan olduğu kadar halletmeli.

      Bahar çarpmış diyelim içimiz geçmesin daha :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  6. Kesinlikle şarkılar insanı zamana yolculuk yaptırıyor. Bende ara ara üniversite dinlediğim şarkıları dinleyip, o yıllarda o şarkıları dinlerken neler düşünüp, ne hissettigimi hatırlayıp, duygulanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk o ana ışınlanıyor insan, değil mi Tokideki Ses :)

      Sil
  7. bayağı karışık bir gün.. Allah sabır ve kolaylık versin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Simurg, arada karışırım ben böyle. Ama yazınca iyi geliyor, ucundan tutmaya başlıyorum :)

      Sil
  8. Ayy benim de buzdolabı çok fena :( ve kızlara veteriner randevusu almam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzdolabı en sevmediğim işler sıralamasında fırınla başbaşa yarışıyor Burcu :)

      Sil