En Azından Şehir Meydanına Gideyim Dedim :)

Mayıs 31, 2016

Akşam otele döndüğümüzde çok yorgundum ama otelin önünden geçen tranvaya binerek şehir merkezine gitmek kolay olduğundan müzeler kapansa da meydanı fotoğraflayayım diyerek yola koyuldum.

Haydi küçük bir tur atalım.


















Evet, artık odaya dönüp yarına kadar dinlenebilirim.

İlk turu geçtik sumolarda, umarım şampiyon oluruz :D

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Şehir merkezi de güzelmiş ki. Umarım yarışmayı kazanırsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehir çok güzelmiş Fikriye. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Gayseeeri Gayseeeri! Tepede dönen bir restoran var Beştepe, gittiniz mi hanımcım? Yemek yerken dönüyorsun, manzara değişiyor, güzel bir his. Eyi gezmeler bacım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beştepe'ye gittik ama o restorana girmedik Emine. Bir dahaki sefere artık :)

      Sil
  3. Handancım bizi de gezdiriyorsun teşekkürler canım ;) Hangi arada post girdin sen maşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada boş boş dururken fotoğraflarımı ayarlıyorum Derya, sonra yığılmasın diye :)

      Sil
  4. Hadi bakalım Handan
    Allah yardımcınız olsun ...
    Seninle beraberiz oralarda

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gezinti oldu çok teşekkürler . Yarışma için bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sade. Son bir yatışmacımız kaldı. Bakalım :)

      Sil
    2. Hahaha yarışmacı yani :)

      Sil
  6. Handan'cım buralardaysan beklerim bugün bitiyor yarışma dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isterdim Gizli Yetenek, hâlâ yarışmadayız, buradan çıkıp doğru havaalanına gideceğiz. Saat üçe kadar Bahçeşehir Koleji'ndeyim, gelebilirsen beklerim :)

      Sil
  7. başka şehirlere gitmeyi özlemişim
    onu fark ettirdin bana
    hadi gez bakalım doyasıya :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kaçmak lâzım Kadriye, insana mutluluk veriyor. Gitmesi dee, dönmesi dee :)

      Sil
  8. Şehir merkezi kendisi bir müze.. Kayseri halkı ne kadar farkında ki.. Genelde içinde olduğumuz güzellikleri hiic farketmiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindeyken sıradanlaşıyor sanırım Şapşik Anne. Bazen her zaman gezdiğim sokaklara turist gözüyle bakmak iyi geliyor bana :)

      Sil