4 Mart 2016 Cuma

Blog Yazarlığı Hakkındaki Mööm Düşüncelerim :)

Sevgili Sevda ebelemiş beni :) Teşekkür ederim diyerek sorulara başlıyorum. İstediğimiz sorudan başlayabiliyormuyduk bacım:) (Okul arkadaşlarıyla çok sık buluşmanın dimağdaki etkisi, hı deyin geçin, zamanla düzelirim :)

1.Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?

 Yooook. Benimkisi çok gizli bi blogdur :P Bu da gerçek adım diil zaten gizli olduğu anlaşılmasın diye gerçek gibi yaptım. Ay hâlâ okuyor.  Dört tane bloğum var hepsi de kabak gibi ortada anacım :)

2.Neden blog yazıyorsunuz?

İlk yazımda bahsetmiştim bundan. O sıralar iki küçük çocuk peşinde koşturup kendimi kaybederken bir daha bulamayacağımı düşünmeye başlamıştım. Kendimi bulamazsam çocuklarıma ne faydam olacaktı.  Ben yazmaya başlarken buralar hep dutluktu. Neredeyse on bir yıldır kendimi bulmaya çalışıyorum. Hahaha. Yok yok,  artık kendimi olduğum gibi kabullendim, burası benim gibi balık hafızalı birisinin kendini unutmaması için var olmaya başladı :)

3.İlk yazınızla son yazınız arasında ne gibi farklar var?

İlk zamanlar daha edebi, daha kuuul takılıyormuşum. Şimdi saldım çayıra mevlam kayıra modundayım. Çok karamsar yazıları da buraktım, yazdıkça karardığımı fark ettim. Buraya gelen gülümsesin, hissetsin,  gündelik hayatın sıradan güzelliklerini fark etsin istiyorum.

4.Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı?

Sıkılmamı engelledi anacım.  İnsan hayatta üç cümle bile olsa ürettiği sürece mutlu oluyor. Bir de güzel insanlarla tanıştım.


5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?

 Hee öneriyorum ama önermekle olmuyor o iş, içten gelecek :)


6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

 Hayattan, doğadan, çocuklarımdan, şarkılardan,filmlerden,kitaplardan..Ne ararsan var :)

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kurabiliyor musunuz?

Yok. İletişmeyin diyom illa iletişcem diyorlar.

On bir sene diyoruum, aksi halde hâlâ yazıyor olamazdım bence :)

8.Rahatsız olduğunuz konular var mı?

 Püf.. İnsanın olduğu yerde rahatsızlık da oluyor tabe. Ama olduğumda zaten söylüyorum şimdi düşünüp de kendimi sinirlenirken bulasım yok. Gidip üzerimi değişmeliyim zaten. Yürüyüşe gideceğim daha.

Haydi görüşürüz canlarım :)

34 yorum:

  1. Hehehehe,çok güzel olmuş,neredeyse kimliğini çözecek,tam buldum gibi oluyor,bi gülme geliyo,bulamıyom,hihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah Sevda, işte böyle ince numaralarla gizledim ben kimliğimi :D

      Sil
  2. :))) çok şeker bi mim olmuş anacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güne tatlı başlayalım dedim bacım :)

      Sil
  3. Hahaha :) Dutluktan nereye değil mi :)) Bugün keyfin çok iyi anlaşılan, cevaplar müthiş çok güldüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah sabah öyle neşeli bir moda girmişim Şenay, doktor kendi haline bırakın dedi :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hepimiz harikayız Nesrin, nazar değmesin :)

      Sil
  5. Hoş sorulara, keyifli cevaplar:)))tebessüm ederek okudum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handan:))) neşeli cevaplarınla sabahımı aydınlattın. şimdi o rahatsız edici insanlardan olayım. Hikaye n'oldu? :D Çok ihmal ettin onu. Hadi ama bekliyoz sonunu
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy, ben de bu sabah onu düşünüyordum Çenebaz. Ya ruhunu kaçırdım, şimdi angarya geliyor sonunu bağlamak. Yazıyorum ama beğenmediğim için siliyorum..

      Sil
  7. handan,
    bence en önemli şey içten olabilmek.ister edebi olsun ,ister gündelik.içtenlik ay tatliş ay ciciş tarzında değil tabii ki.uff sen benden de eskiymişin Handan.daha uzun uzun yazmam dileğiyle diyip kaçayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içten olmak çok önemli Mızıka. On bir sene mayısta bitecek, darısı başına diyeyim o zaman :)

      Sil
  8. Sevgili Handan, gayet samimi bir mim olmuş tıpkı senin gibi ;)
    Seni daha yakından tanıma fırsatı buldum bu yazıyla, iyi yürüyüşler haydi tempo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ülkü, bu mimler bizi yakınlaştırıyor :)Ben bazen zaten bunları yazmıştım diye düşünüyorum ama sonra fark ediyorum ki her daim yeni tanıştığım birileri oluyor :)

      Sil
  9. Handancım çok tatlısın, aynı hissiyattayız, iyi ki varsın, sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Her zamanki gibi samimi yazmışsın ve samimi olan herşey güzel bea:))) Karamsar şeyler yazınca içinin karardığı çok doğru. Bazen bende fark ediyorum hop diyorum hemen kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi olan her şey güzel gerçekten de Kadriye :) Evet arada hop demek lâzım, bir bakmışsın sürüklenip gitmişsin :)

      Sil
  11. heheheeeyttttt :)))
    Vallahi 11 senedir yazan kadını ben daha hepi topu 1 senedir tanıdım ya kendimi esefle kınıyorum vallahi :)
    Dutlukken bir karşılaşsaydık seninle ne güzel olurdu, daha çok şey öğrenirdim senden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ne kadar gizli bi blog ki Şebnem, görülmemişim onca yıl :)

      Neyse sonunda bulmuşuz birbirimizi ya, o da birşeydir :)

      Sil
  12. Bir suru mim okudum herhalde hep ciddi cevaplar verilmesi gereken bir mim dedim, erteledim:)) Iyi geldin kiz sabah sabah:))
    Ammaaaa ( araya bir ama almazsam olrudum sanki:)) "Bosluk"tayim anacim, hep ondan yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş mim cevaplamaya gelince içimdeki zıpır ortaya zıplıyor Mevlüde :) İyi geldiğime sevindim.

      Bak yukarda Çenebaz'a dasöyledim, boşluk yuttu beni yaaa, yazıyom siliyom, dur bakalım.

      Sil
  13. Allah seni napmasın. 2. cevapa kahkaha patlattım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gülmekten ayırmasın bizi Deep :D

      Sil
  14. Hahahah ne eğlenceli cevaplar öyle. 11 sene dile kolay...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, vallahi on bir yıl dolacak yakında, biz liseden mezun oluyorduk onca senede Naz :)

      Sil
  15. Alemsiniz ne güldüm okurken :))
    Takibe aldım sizi, banada uğrarsanız sevindirik olurum :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. ne kadar neşeli cevaplamışsın enerjim arttı valla :) bu blog işi sıkılmamızı önlüyor cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önlüyor değil mi Bi Poşet Kitap :)

      Sil
  17. :))))) Sevgili Usta önünüzde saygıyla eğiliyorum... teee ne zamandan beri yazdığın için....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnatçıyımdır biraz da Sertaç, düğüm falan da açarım hiç üşenmeden bak. Burayı da kapatmaya elim gitmedi en isteksiz zamanımda bile.Giynes rekorlar kitabına giricem ben :)

      Sil