Kendime Not

Şubat 11, 2016

E.C.A dan şaşma anacım.

Evde bozuk musluktan nefret ederim. Körün taşı gibi de hep beni bulur.

Hep kirada yaşadığım halde hep en iyi bataryalardan takmaya çalıştım. Bu evde de aynısı oldu. İnanın geldiğimden beri evdeki her musluk en az iki tamirat bir değiştirme geçirmiştir.

Neyse mutfaktaki musluk açıp kapattıkça üzerinden su sızdırıyordu. İki sene olmamıştır takılalı. En kalitelisinden taktık bir de. Can KoçTaş'a uğramış geçende musluk almıştık böyle böyle diye. Demişler ki onların 5 yıl garantisi var. E.c.a servisini arayabiliyorsunuz. Tabi faturasını atmışım hiç aklıma gelmemiş tutmak.

Bugün servisten geldiler. İçinde üretim tarihi belliymiş onların zaten. Faturaya ihtiyaç duymadan garanti kapsamında değiştirmişler. Çok seviyorum işi yokuşa sürmeyip müşteri odaklı çalışan şirketleri.

Ben de hemen kendime not alıp size de duyurayım dedim. Benim gibi uzun uzun beklemeyin. Servisi çağırın baksın.

Yok bu bi reklâm yazısı değildir tamamen içimden gelerek yazdım :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Aklında olsun. Servisler bir tembihte bulunuyor:
    ''Sıkı sıkı kapatmayın.''
    Tek hareketle çevir-bırak diye uygulamalı öğreten var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ona çok dikkat ediyorum Zeugma. Bu o şekil değil ama şu aç kapalardan, kendi hatalarıymış zaten :)

      Sil
  2. Valla hiç anlamam. Bizimki bozuktu babam gidip artema aldı. Bir sorun yok bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans işi YT, ne çıkarsa bahtımıza :)

      Sil
  3. genelde parayla rezil olmaya alıştığımız ülkemizde,parayla mutlu olmak....ECA 'dan şaşmamalı.Elmooorr diye bağırırdı eskiden,hatırlar mısın???

    YanıtlaSil
  4. Iyi bari, en azindan birimiz iyi bir hizmet alip mutlu olalim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi hizmetleri paylaşalım ki hepimizin de haberi olsun Mevlüde :)

      Sil
  5. ECa pahalı ama iyi marka, ucuzlar bir süre sonra bozuluyor...:( geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini denedim Müjde, ucuz olanlar hiç dayanmıyor. Yine kalitelide fayda var. Servis olması da çok iyiymiş, niyeyse hiç onun servisi olacağını düşünmemiştim :)

      Sil
  6. faturası olmada bile arkasında durdular mı yani o malın. helal olsun gerçekten. ben de pek seviyorum müşteri haklılığını ön planda tutan firmaları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de durdular Bibis. Yalnız biz alalı iki yıl kadar olmuştu içindeki tarih neredeyse beş yıl bitiyoru gösteriyordu. Yine de fatura olmasında fayda var tabi.

      Sil