Yorumlarda Kalmasın Diye Buraya Aldım :)

Ocak 14, 2016

Herkese çok teşekkür ederim.

Artık fillerin dedesinden korkmuyorum :) (Gerçi şimdi bir anda dibimde bitse bilemedim, gene bir tırsarım herhalde:))

Bilmediğin herşeyi birine sorabilmek ve sabırla herbirinin yanıtını almak çok büyük bir lükstü, babama ve anneme ne kadar teşekkür etsem az...
Ablam ise zaten ben sormadan sürekli anlatıyordu :) Bu sebeple videonun kalan 45 dakikasını koymamış olsa gerek. (Gerçekten de kasetin devamı benim nefes almadan Kürşad'a okul anlatmamla geçiyor:)

Böyle güzel bir ailenin içinde doğmak, büyümek, harika hatunla evlenmek, güzel dostlara sahip olmak ve tek bir ses kaydı ile içleri ısınan hatta bazılarını tanımadığım insanların güzel dileklerini almak, insana "iyi ki doğmuşum" dedirtiyor...

Sağolun varolun :)

Kürşad

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. tekrar iyi ki doğdun küçük kardeşimiz.Böyle bir ablan olduğu için de çok şanslısın. Ablalarımızın kıymetini bilelim(burada şair, kendi kardeşine de gönderme de bulunuyor :) )
    Handan, gerçekten hep sen mi konuşuyorsun kasette? :))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç susmamacasına konuşuyorum Çenebaz :)

      Sil
  2. Ne demek:)))nice nice yıllara güzel, sıcak, sevgi dolu ailenle....:)

    YanıtlaSil