Fillerin Dedesinden Korkmana Gerek Yok ki :)

Ocak 12, 2016




İyi ki doğdun Kürşad :D 


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Handancım, kardeşinin doğum günü kutlu olsun. Birlikte daha nice güzel, mutlu, sağlıklı yıllarınız olsun. Bu arada annenin gençliğinin tıpatıp aynısısın. Bu kadar mı annesinin kızı olur insan:)))Yemin ederim annen, sen ve kardeşinin olduğu resmi ilk gördüğümde Handanın 2 oğlu vardı. küçük kız akraba falan herhalde diye düşündüm:)))))anneni sen sandım,iyi mi? :)))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme benzetilmek ne güzel Çenebaz :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Hahahaha:)))fillerin dedesi:))))kardeşinin yaş günü kutlu olsun Handancım,,,hakikaten annene çok benziyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde, küçüklük fotoğrafım dışında pek benzetmedik kendimizi birbirimize, o pek zarif bir hatundur ben biraz paldır küldür :) Hoşuma gitti bu benzetilme işi :)

      Sil
  3. çok duygulandım izleyince,
    nice yıllara kürşad ve ailenize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babacığım iyi ki vakti zamanında bu kayıtları yapmış Havva, o kadar güzel geliyor ki. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Her yaşınızda birlikte olun güzellik ve sağlıkla :))
    Bak bende aynı şeyi düşündüm annene çok benziyorsun çoookk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Şebnem :) Anneee baaak, benziyor muyum gerçekten ne :)

      Sil
  5. Ekose etekli sen değil misin Handan?
    Annen yok bence videoda.

    Kürşad bizim de kardeşimiz oldu. Nice yılları olsun, sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. At kuyruklu küçük kız sensin, pardon :)

      Sil
    2. Evet atkuyruklu küçük kız benim Zeugma :) Teşekkürler :)

      Sil
  6. Oda kadar filll!!! Dedeside salon kadarmi olur baba!!!? :))
    Ay cok tatli yaa:))
    Nice guzel yillara saglik ve mutlulukla KURSADDDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odadan da büyük Mevlüde :) Çok tatlı değil mi :) Teşekkürler :)

      Sil
  7. Coooook güzel ses kaydi yaaaaa, bayildim!:) Ve cook duygulandim ... Hele o babanin sesi, konusmasi.... "Hic birseyden korkmana gerek yok, bunu kafana koy. Neden korkcaksin biliyor musun? Dikkatsizlikten!"

    Nurlar icinde yatsin. Ne güzel bir insan , ne güzel bir babaymis...


    Zeugma'ya katiliyorum. Kürsat bizim de kardesimiz oldu artik:) Kutlu olsun dogum günü, nice yillara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir babaydı Ayşe, çok şanslıyız öyle bir babamız olduğu için. Teşekkürler :)

      Sil
  8. Mutlu yıllar dilerim Handan'ın sevgili kardeşi...
    Anıların sıcaklığı ile sarmalansın yarınlar
    Duygulanmamak elde değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anıların sıcaklığı ile sarmalansın yarınlar Kadriye :) Teşekkürler.

      Sil
  9. Herkese çok teşekkür ederim.

    Artık fillerin dedesinden korkmuyorum :) (Gerçi şimdi bir anda dibimde bitse bilemedim, gene bir tırsarım herhalde:))

    Bilmediğin herşeyi birine sorabilmek ve sabırla herbirinin yanıtını almak çok büyük bir lükstü, babama ve anneme ne kadar teşekkür etsem az...
    Ablam ise zaten ben sormadan sürekli anlatıyordu :) Bu sebeple videonun kalan 45 dakikasını koymamış olsa gerek.

    Böyle güzel bir ailenin içinde doğmak, büyümek, harika hatunla evlenmek, güzel dostlara sahip olmak ve tek bir ses kaydı ile içleri ısınan hatta bazılarını tanımadığım insanların güzel dileklerini almak, insana "iyi ki doğmuşum" dedirtiyor...

    Sağolun varolun :)

    Kürşad

    YanıtlaSil