Cumartesi Sabahı Keyfi

Aralık 05, 2015

Hımmmm.

Evet mutfak da salon da çamaşır makinası da benden ilgi bekliyor olabilir.

Ama biraz daha bekleyecekler anacım. Sabah sessizliğinde kitap ve uyuklama keyfi yapmadan şurdan şuraya adımımı atmam :)

Ay tamam çamaşır makinasını çalıştırıp sonra adımımı atmam :)

Hepinize günaydın.

Cıvıl cıvıl bir haftasonuna açılsın sabahınız :)


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Bu ayı sırf su vitrinlerden dolayı seviyorum .gunaydın handancım.bende suanda kızimla yatakta keyif yapiyourum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh, yumur şeker kızını benim için de Mehtap :)

      Sil
  2. Günaydın :) Yılbaşı eşyaları ne hoş değil mi :))

    YanıtlaSil
  3. günaydın Handan:))) az iş, bol dinlenme ve eğlenmeli bir hafta sonu olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Amaaan o işler bitmez sen keyfine bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmez tabi, arada mola vermek gerek Sevinç :)

      Sil
  5. Şimdi sen o çamaşır makinasının yanına kadar gittin ya, eminim hala boğuşuyorsundur işlerle :) Hiç açmayacaktın o kapağı :))))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok makinayı çalıştırıp keyfimw baktım Çınar :) Biraz önce kalktım çamaşırı asıp yenisini koydum. Malum hava güzelken yetiştireyim diye :) Şu anda artık kalksam mııı yoksa biraz daha keyif yapsam mııı modundayım :)

      Sil
  6. Vitrinlere hayranımmm
    bizde pazartesi günü vitrin yenileyeceğiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi sen de yenilenmiş vitrinini paylaş Nesrin :)

      Sil
  7. Ah o ne güzel vitrin, mağaza gezmeyi hiç sevmem ama böyle ıvır zıvırları karıştırmaya da asla hayır diyemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmem Burcu ama yılın bu vakti çok keyifli oluyor. Hoş ay sonuna doğru öğk gelmiş olur ya :D

      Sil
  8. Ben de sabah nöbetten gelince pek uykum yoktu hemen, senin hikayenin sonunu da okuduktan sonra bari bir de yogurt mayalayaym da öyle yatayim dedim, ögleden sonra alktim direkt islere daldim, daha da bitmedi ama azicik mola vereyim, bloglari dolasayim dedim:)

    Iyi hafta sonlari diliyorum sana ve herkese Handan'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mola vermezsen işler bitmez Ayşe:) Sana da iyi haftasonları :)

      Sil
  9. Amaaannnn bosverr, yap yap nereye kadar. Tembellik candir caannn :))

    YanıtlaSil
  10. böyle dükkanlarda saatlerce kalabilirim ne şirin :)

    YanıtlaSil