Sürpriiiizzzz!! Dediler Bana :)

Ekim 04, 2015

Gizli plânları varmış, hiç belli etmeden inceden inceye hazırlanmışlar. Abla haftasonu bize yemeğe gelin dediğinde sorgulamadım doğrusu. Arkadaşımın telefonunu isteme kılıfı ise gerçekten pek maharetliydi.

Dün, akşama kadar ev işleri, çamaşır derken odadan odaya koşturdum. Akşam gitmeden Bilgiç duş alsın ödev yapsın kavgasındaydım. Hatta son dakikada hâlâ mutfak dolabı kapağı ciflemekle meşguldum. Evden çıkarken Aynur da zaten akşama kadar yorulmuştu keşke bizde yeseydik yemeği diyerek yola koyuldum.

Aklımın ucuna bile gelmiyor. Zaten daha bir hafta var.  Hiç o moda girmemişim henüz. Apartmanda girip kapısının önüne geldiğimde şok oldum :)


Sürpriiizzzz :) Hem de tam sürpriz. En güzelinden.

Partimin konsepti de var üstelik. Seksenler. Bundan daha harika olamazdı bence. Ayrıntılar muhteşem, her köşeye ağzım kulaklarımda baktım :)



Kürşad odamı seksenlere çevirirken pek de zorlanmadım dedi. Bütün bunlar zaten var onda :)

Commodor 64 te Klaks bile kuruluydu, oynayacak vakit bulamadım ama dergilere bakarken televizyona bağlanmış bilgisayarın başında dergiden çıkan programları yazmaya çalıştığımız günlere gittim bir anda :)

Tabi fonda çalan müzikler de hepimizi yıllar öncesine sürükledi..


Duvardaki posterlerin hepsi birbirinden güzeldi. Top Gun posterimizin önünde fotoğraf çekilirken Take My Breath Away çalması da :)


Michael Jackson'un yanındakiler üniversiteden arkadaşlarım :) İlk baktığımda anlamadım iyi mi o kadar gerçekçi ki :)


Dolaplar karıştırılmış vatkalılar ortaya çıkartılmış :) (Annem sayesinde bana da bir tane vatkalı bulüz düşmüş :) Flashdance posterinde herkes poz vermiş. (Erkeklere de pek yakıştı hani :)


Eski defterler karıştırılıp bir çok güzel ayrıntı yanlarında getirilmiş.


Herkes toplanmadan ilk kostüm provası :)


Ve seksenlerden fırlamış bir mum üfleme sahnesi :)

Sonrasında fonda televizyonda sessizce oynayan Harry ile Sally Tanışınca filminin bitmesinin ardından dünyanın diğer ucundan gelen mesajlarım çıktı ortaya. Kanada bile partimi biliyormuş da bir benim haberim yokmuş:)















Neyse ki ağlamadan bu kısmı atlattıktan sonra vakit ilerlerken seksenlerin müziğiyle karaoke yapmanın keyfini çıkarttık saatlerce :) Ha ha ha, o zamanlar hiç ingilizcem olmadığından şarkıların nakaratlarındaki bir iki cümle dışında hiçbir sözünden haberim yokmuş :)


Hangi şarkı olduğunu anlayabildiniz mi bakalım :)

Life is Life'dan You're  My Heart 'a Big in Japan'den Fame'e Sound Like A Malody'den Wonderful Life'a akla gelebilecek her türlü şarkıyı söylemeye çalıştık.


Gece yarısını geçtiğinde bir mum daha üflendi. Nice güzel yıllara Müzoş. İyi ki kardeşlerimiz evlenmiş de ben de seni tanımışım :D

Saat iki sularında evimize doğru yola çıktığımızda ne kadar şanslı olduğumu bir kere daha hissedip şükrettim.

Bu harika geceyi planlayanlara, emek verip hazırlayanlara, katılanlara, katılamasa da yanımda olduğunu bildiklerime, çoooooook ama çok teşekkür ederim :)

Hiç unutamayacağım bir doğum günü yaşattınız bana :)

İyi ki varsınız...

Kırk beş haaa :D

Yok yok daha bir hafta var ona :D

Benzer yazılarım

39 Yorum yap

  1. Ay, doğum gününüz kutlu olsun :) Nice nice yaşlara, çok değerli hissettirmiştir umarım :)) Ben okuyunca bile ayyy çok güzel olmuştur dedim :)) Nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İrem :) Değerli hissettirmez mi, ağzım kulaklarımda dolaştım bütün gece :D

      Sil
  2. Handan'cığım doğum günün kutlu olsun, nice nice yıllara, valla imrendim insanın böyle dostları oldukça sırtı yere gelmez, aman aman 41 kere maşallah nazar değmesin, harika bir fikir karakoekye de bayılırım:)
    Bücürük'le öptükkkkk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde :) Karaoke çok eğlenceliymiş gerçekten, söylemeye çalışırken pek güldük. Ben de sizi öpüyorum :)

      Sil
  3. Oyyy doğum günün mü daha nice yıllara, sağlıklı sevdiklerinle böyle sürprizlerle dolu:) 45 mi kimdemis bana göre 25 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevinç :) Yüzümüzde kocaman gülümseme varken hangi yaşta olduğumuz asla belli olmaz değil mi :)

      Sil
  4. Sürpriiiizzzz!! de sürprizmiş hani :) Tam Pazar gününe yakışır, harika bir post.
    Çünkü senin çok yaratıcı harika bir kardeşin var. Ben de ağzım kulaklarımda izledim her şeyi :)
    Metehan ve ekibine ne demeliiii :))
    İyki dogdun Handın İyki dogdun Handın İyki dogdun Handın :))

    Sevdiklerinle birlikte, sağlıklı ve mutlu nice uzun yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tam sürpriz yaptılar Zeugma :) Gece boyunca da şaşırtmaya devam ettiler.
      Teşekkür ederim, amin canım :)

      Sil
  5. Handancım, şimdiden doğum günün kutlu olsun. O gün ayrıca kutlarız yine. Ne hoş bir sürpriz ve ne güzel bir düşünce. Hepsinin ellerine sağlık. Yazını güzel güzel okuyup, resimlere bakarken Metehan'ın videosunu görünce ben ağla, ağla valla gözlerim şişti. Ciddi söylüyorum bak. Ben bu çocuk ve gurbet olayında çok duygusalım, ikisi bir araya gelince hele, çeşmeler durmuyor. İnşallah bir sonraki doğum gününde birlikte olacaksınız.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Çenebaz, ben ağlamadan atlattım o kısmı neyse ki. Etrafımdaki kalabalık sağ olsun. Tam bir ay oldu gideli kaldı 9 ay. Teknoloji sayesinde sürekli iletişim halinde olunca insan nispeten iyi hissediyor.

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Mutlu Yıllar :):) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Yaaani bukadar mi emek verilir, bukadar mi mükemmel olur hersey. Bravo kardesine, esine ve emek veren herkese Handan'cim. Neden bir hafta öncesi kutlanmis simdi onu pek seyemediysem de, yine de süper olmus:)

    Kanada'dan da "twelve point"ler yagmasi ayri bir güzel olmus:))

    Ama ben yine de haftaya kutlayacagim dogum gününü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi bir araya toplamak için olsa gerek Ayşecim. Meselâ Can'ı evde bulmak zor :-) Hem doğumgünüme yakın olsa şüphelenirdim kesin :-)

      Sil
  8. Ha ha hay :)) Cok hos, harika bir sürpriz olmus :) Ama matruska gibi partiymis. Süpriz icinden süpriz cikmis. Harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanım çok güzel uydu Evren, matruşka gibiydi gerçekten de :-)

      Sil
  9. muhteşem bir parti olmuş bayıldımmm :)
    nice sağlıklı, huzur dolu yılların olsun yanı başındaki güzel kalpli insanlarla..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar. Yanıbaşımızdakl güzel insanlar hep bizimle olsun , hep :-)

      Sil
  10. Nasıl da güzel demişler o "sürprizzz" 'i öyle :)) O zaman senin için yeni yaş dileğim, sevgili Handan; bu yaşında hep böyle güzel sürprizler yaşaman. Sağlık ve huzur senin ve tüm sevdiklerinin hayatında hiç eksik olmasın tabii.
    İyi ki doğmuşsun, iyi ki hayatımıza dokunmuşsun .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Devrim :-) Güzel sürprizler hepimizi bulsun:-)

      Sil
  11. Çok duygulandım ben şimdiiiii ... İyi ki doğdun Handan abla, her şey gönlünce olsun .İyi ki tanımıdım seni :)

    YanıtlaSil
  12. Handancım ne güzel, ne kadar şanslısın, şimdiden doğum günün kutlu olsun,keyifle sağlıkla nice yaşlar diliyorum:))

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlısınız yaaaa. Nice yıllara

    YanıtlaSil
  14. Hanedanın'cım ne kadar şanslısın okurken ben bile duygulandım, nice nice güzel yıllarınız olsun 😘😘 iyi ki doğmuşsun

    YanıtlaSil
  15. Handanım yaaaaa :))) Sen nasıl güzel bir insansın ki çevreni de senin gibi güzel insanlarla dolduruyorsun.
    İyi ki doğdun arkadaşım. İyi ki doğdun vallahi :)
    Ne iyi ettin şu doğmak işiyle :))))
    Öpüyorum seni...
    Unutmadan iyi ki iyi ki iyi ki iyi ki doğdun güzellik ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Çevremdeki güzel insanlardan biri olarak sen de iyi ki doğdun Şebnem :) Teşekkür canım :)

      Sil
  16. Bayildim,cok güzel sevgi dolu,emek dolu dogum günü partisi olmus:) daha nice süprizli dogum günlerine o zaman.Iyi ki dogmussun Handan,her sey gönlünce olsun.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne emek Şule, insan duygulanıyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Handanımmm mutlu mutlu sağlıklı yıllar dilerimm canımmm.
    45 olsa nolurr yolun yarısı henüz :))
    öpüyorum kocamnan yüreği sevgi dolu güzel arkadaşımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Öziicim :)Yolun yarısı daha değil mi :)

      Sil
  18. Canim dogum gunun kutlu olsun.kacirmisim ozur dilerim.sevdiklerinle nice 45 li yillara.dogum gunun harika olmus.videolara bakicam simdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok daha kaçırmadın aslında Mehtap :) Teşekkürler :)

      Sil
  19. Handanım o videolar beni de çok duygulandırdıııı. Ama ne güzel bir düşünce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, duygulanmamak elde değil Özii :)

      Sil
  20. Geçmiş doğum günün kutlu olsun, yeni gördüm kusura bakma :)
    Sizin konseptli muhteşem doğum günü partilerinizden biri daha yani :)

    YanıtlaSil